شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#وزارت#فرهنگ#فرهنگ و ارشاد

فعالیت های دولت در یکسال اخیر از زبان معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فعالیت های دولت در یکسال اخیر از زبان معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یاسر احمدوند گفت: دولت در تلاش است مرجعیت فرهنگی را در بخش ها و حوزه های مختلف هنری نظیر سینما، کتاب و نشر، آثار نمایشی به وزارت فرهنگ و ارشاد بازگرداند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «یاسر احمدوند» معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه «دولت و مردم» به فعالیت های دولت در یکسال اخیر پرداخت و گفت: زمانی که دولت سیزدهم سکان و هدایت بخش اجرایی کشور را بر عهده گرفت، بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دارای ثبات مشخصی نبود.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت در طول یکسال گذشته تلاش کرده در تمامی بخش های کشور ثبات به وجود آورد، گفت:هر چند غلبه بر مشکلات زمان طولانی می خواهد اما مسیری که دولت در پیش گرفته، امیدواری ها را برای رفع این مشکلات بیشتر شده است   

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم ترین چالش دولت در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی را زدودن مرجعیت فرهنگی از وزارتخانه دانست و گفت: در سال های گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرجعیت کامل را در حوزه های فرهنگی از دست داده بود و صرفا ارائه کننده خدمات و مجوزهای فعالیت های فرهنگی بود.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: دولت در تلاش است این مرجعیت فرهنگی را در بخش ها و حوزه های مختلف هنری نظیر سینما، کتاب و نشر، آثار نمایشی به وزارت فرهنگ و ارشاد بازگرداند.  

ویژه برنامه «دولت و مردم» 2 تا 8 شهریور ساعت 11:15 به تهیه کنندگی «حسین معصومی» و اجرای «آرش احمدی» از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/