شهر خبر

وزیر کشور خبر داد: تخصیص١٠هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

وزیر کشور خبر داد: تخصیص١٠هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

وزیر کشور با اشاره به اینکه در سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اعتبارات چشمگیری برای این استان در نظر گرفته شده بود گفت: تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال از این میزان اعتبارات تخصیص یافته که این خود زمینه‌ساز یک حرکت جدیدی در استان است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ احمد وحیدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت طرح‌های اقتصادی کشور افزود: اصلاح اقتصادی به طور جدی در دستور کار دولت سیزدهم است که بخش‌هایی انجام شده  و برخی دیگر در دستور کار دولت است. 

وی با بیان اینکه کشور آینده خوب و درخشانی در پیش رو دارد تصریح کرد: دولت با استفاده از تمام ظرفیت های موجود برخی از مشکلات را تاکنون  پشت سر گذاشته است. 
وحیدی  در خصوص برنامه تحولی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  استاندار، نمایندگان و مدیران این استان بطور جهادی  مشغول کار و خدمت بی منت به مردم هستند. 

وی افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد فردی سخت کوش و جهادی است که با تمام توان و ظرفیت های استان برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد تاکنون تلاش های فراوانی کرده است. 

وحیدی با تاکید بر اینکه تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد، گفت: مردمی بودن، تلاش شبانه روزی، پیگیری مصوبات سفر، در بین مردم بودن و دغدغه مردم را داشتن از ویژگی ها و شاخص های دولت سیزدهم بوده که استاندار این استان چنین ویژگی هایی دارد. 

وی در خصوص استفاده از افراد نظامی به عنوان استاندار، گفت: از هر کسی که شایستگی بیشتری را داشته باشد در سکان کشور از آنها استفاده خواهیم کرد و هیچ موضوعی جز شایستگی مدنظر نیست. 

انتهای پیام