شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##وزیرعلوم:#کادر#درمان#جهادگران#عرصه#سلامت#هستند

وزیرعلوم: کادر درمان جهادگران عرصه سلامت هستند

وزیرعلوم: کادر درمان جهادگران عرصه سلامت هستند

وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه همزمان ۲۷ پروژه سلامت محور در گیلان گفت :  کادر درمان جهادگران عرصه سلامت هستند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محمد علی زلفی گل وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری در آیین افتتاحیه ۲۷ پروژه سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی گیلان در هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : کادر درمان جهادگونه در طی شیوع ویروس کرونا در خدمت سلامت محور ما بودند و امروز نوع نگاه مردم ما به کادر درمان و به منزله جهادگران عرصه سلامت نگاه می کنند.

وی افزود : به نظر بنده سرمایه اجتماعی وزارت بهداشت دو چندان شده است و اقدامات توسعه ای و گسترش زیر ساخت‌های خدمات رسانی در عرصه سلامت آن گذشت و سخاوت علمی شما عزیزان است.

وی اضافه کرد : بنده به نمایندگی از دولت سیزدهم از تمامی کسانی که در سلامت گیلان نقش دارند و مدیریت کلان استان به جهت این حجم از پروژه های عمرانی حوزه سلامت تشکر و قدردانی می کنم.

زلفی گل خاطر نشان کرد : توفیق خدمتگزاری به خلق خدا یک نعمت ارزشمند است علی الخصوص در بحث درمان که شادی را به دل یک خانواده برمی‌گرداند.

وی با اشاره به پتانسیل های های استان گیلان در بعد گردشگری گفت :گیلان به دلیل شرایط خاصی که دارد پذیرای گردشگران زیادی است که باید در بحث خدمات رسانی چه در حوزه سلامت و چه در سایر زمینه ها باید نگاه ملی به این استان شود .

وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری با اشاره به کمبود پزشک در پیش از انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها،  اظهار داشت : امروز به جایگاهی رسیده ایم که توریست از سایر کشورها برای درمان به این کشور می آیند و همچنین پزشکان و متخصصان ایران در جراحی ها می درخشند و تبحر آنان مثال زدنی است.

وی خاطر نشان کرد : علی رغم کمبودها و معضلات اما داشته های زیادی در بخش های مختلف داریم و باید برای رسیدن به آمال و اهداف در کشور با تکیه بر دانش و داشته ها تلاش کنیم .

 

خبرنگار: طاهره ریحانی

انتهای پیام/