شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#ارتش

آغاز عملیات امنیتی حشد الشعبی در استان نینوا

آغاز عملیات امنیتی حشد الشعبی در استان نینوا

حشد شعبی با مشارکت ارتش عراق، عملیات امنیتی جدیدی را با هدف نابودی مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی و پیگرد عناصر داعش در استان نینوی آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، حشد شعبی با مشارکت ارتش عراق، عملیات امنیتی جدیدی را با هدف نابودی مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی و پیگرد عناصر داعش در استان نینوی آغاز کرد.

در بیانیه حشد شعبی آمده است: تیپ های ۳۳، ۳۰و ۲۱ فرماندهی عملیات نینوا حشد شعبی با مشارکت ارتش عراق، عملیات امنیتی جدیدی را در جنوب موصل برای نابودی منابع تروریسم و پیگرد عناصر داعشی آغاز کردند.

استان نینوا از روز گذشته شاهد عملیات‌های امنیتی بوده است که منجر به هلاکت و زخمی شدن شماری از بقایای گروه تروریستی داعش در نزدیکی شهر موصل شد. روز گذشته همچنین شماری از تروریست ها در الانبار و کرکوک به هلاکت رسیدند.

گفتنی است، بقایای گروه تروریستی داعش همچنان تلاش دارند در قالب هسته‌های کوچک در مناطق بیابانی، صعب‌العبور و مناطق کوهستانی متمرکز شوند. این تروریست ها در ماه های اخیر هر از گاهی اقدام به اجرای عملیات های تروریستی علیه نیروهای نظامی و غیرنظامیان عراقی کرده‌اند.