شهر خبر
مثل برخی دولت‌ها منتظر تغییر نگاه بیگانگان نباشیم/ مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی تفاوت زیادی دارد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران:

مثل برخی دولت‌ها منتظر تغییر نگاه بیگانگان نباشیم/ مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی تفاوت زیادی دارد

رئیس جمهور در نشست خبری سالانه با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ داد.

اعتمادآنلاین|

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در نشست خبری سالانه با اصحاب رسانه گفت: از مردم صبور که در این یکسال بسیار با دولت همراهی کردند تشکر میکنم. از رهبر معظم انقلاب که بسیار همراهی کردند تشکر میکنم. از تمام رسانه‌ها به خاطر همراهی با دولت تشکر میکنم و ما بنا داریم تغییر رویکرد‌هایی را در کشور داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: اولین تغییر رویکردی که بر آن تاکید کردیم که باید اتفاق بیفتد، دولت مردمی، با مردم بودن را تجربه کردن، تاکید بنده و همه همکارانم این بوده که با مردم باشیم. حضور در بیش از ۵۰ استان کشور، حضور در مجامع مختلف در همین راستا بوده است

رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: برخی که ملامت می‌کردند که حضور شما در بین مردم به چه دلیل است، فکر می‌کنم تجربه این حضور را نداشتند و لذت این حضور را نچشیده‌اند. اینکه مردم مشکل دارو دارند و ما از نزدیک نبینیم که آن‌ها با مشکل روبرو هستند، البته فقط دیدن نیست، بلکه درک و شنیدن مشکل است، توجه کردن به آن و در راستای حل کردن آن بودن اهمیت دارد.

رئیس جمهور افزود: در جذب نیروی انسانی، در به کارگیری افراد تاکید کردیم که پیوست عدالت وجود داشته باشد. مساله عدالت امری است که همه اقدامات باید به سمت آن گرایش داشته باشد. نکته سوم ستیز با فساد است. هم اصلاح ساختارهای فسادزا و هم افرادی که با روابط ناسالم و گرفتن رشوه بخواهند نظام ما را فاسد کنند. مواردی بودند که حتی فساد هم نبوده و در حد تخلف ‌های کوچک بوده، اما خیلی زود با آن‌ها مقابله شده است. مدعی فساد و مسئول مبارزه با فساد را مدیر همان دستگاه می‌شناسیم .مدعی فساد و برخورد با فساد و تخلفات خود دولتمردان بوده‌اند.مهم حس داشتن مبارزه با فساد است.ساختارها باید اصلاح شود که اصلا فساد اتفاق نیفتد.

رئیسی ادامه داد: ما تاکید داریم که گرفتار حاشیه‌ها نشویم. از تاکید‌های هیات دولت بوده که سعی کنیم از حاشیه‌ها دوری کنیم 

در حال تکمیل ...