شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#روحانی#مردم ایران

کنایه رئیسی به حسن روحانی / مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی تفاوت زیادی دارد /از مردم ایران و رهبری تشکر می کنم

کدخبر: 518076
اقتصادنیوز: رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برخی که ملامت می‌کردند که حضور شما در بین مردم به چه دلیل است، فکر می‌کنم تجربه این حضور را نداشتند و لذت این حضور را نچشیده‌اند. مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی تفاوت زیادی دارد

به گزارش اقتصادنیوز،  دومین نشست خبری سیدابراهیم رئیسی رئیس‌ دولت سیزدهم در سالن اجلاس سران با حضور نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز شد.

نخستین نشست خبری رئیس دولت سیزدهم روز ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه برگزار شده بود.

رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی گفت: از مردم صبور که در این یکسال بسیار با دولت همراهی کردند تشکر میکنم. از رهبر معظم انقلاب که بسیار همراهی کردند تشکر می کنم. از تمام رسانه‌ها به خاطر همراهی با دولت تشکر می کنم. ما بنا داریم تغییر رویکرد‌هایی را در کشور داشته باشیم.

وی گفت: اولین تغییر رویکردی که بر آن تاکید کردیم که باید اتفاق بیفتد، دولت مردمی، با مردم بودن را تجربه کردن، تاکید بنده و همه همکارانم این بوده که با مردم باشیم و حضور در بیش از ۵۰ استان کشور، حضور در مجامع مختلف در همین راستا بوده است.

رئیسی گفت: برخی که ملامت می‌کردند که حضور شما در بین مردم به چه دلیل است، فکر می‌کنم تجربه این حضور را نداشتند و لذت این حضور را نچشیده‌اند. مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی تفاوت زیادی دارد

رئیس جمهور تاکید کرد: اینکه مردم مشکل دارو دارند و ما از نزدیک نبینیم که آن‌ها با مشکل روبرو هستند، البته فقط دیدن نیست، بلکه درک و شنیدن مشکل است، توجه کردن به آن و در راستای حل کردن آن بودن اهمیت دارد. رویکرد دوم مساله عدالت محوری در دولت است.