شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#رییس جمهور

تاکید معاون رییس جمهور بر تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام به عنوان اولویت دولت

تاکید معاون رییس جمهور بر تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام به عنوان اولویت دولت

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: موضوع مهم برای دولت این است که پروژه های نیمه تمام را هرچه سریعتر تکمیل کرده و به بهره برداری برساند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  محمد اسلامی صبح  روز دوشنبه مراسم افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد به خبرنگاران ، اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دولت را خدمت مردم استان لرستان تبریک عرض کرده و یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی و باهنر را گرامی می داریم.

او افزود: در شرایط کنونی و به ویژه در بخش فرهنگی، این اراده در دولت سیزدهم وجود دارد که پروژه هایی که نقش به سزایی در توسعه علمی و فرهنگی دارند به صورت ویژه پیگیری شوند و این مهم مورد توجه رییس جمهور قرار دارد.

اسلامی تصریح کرد: این کتابخانه به عنوان یکی از پروژه های قدیمی شهر خرم آباد ، سال ها مورد مطالبه مردم بوده و اکنون فاز نخست و هسته اصلی آن یعنی مخزن کتاب ها و محل قرائت برای بهره برداری آماده شده و با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین استاندار لرستان، انشاالله این کتابخانه به زودی تجهیز شود و مردم عزیز خرم آباد بتوانند پس از دو دهه انتظار از کتابخانه مرکزی شهر خود بهره مند شوند.
 
رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: امید است فازهای تکمیلی این کتابخانه نیز در آینده و به تدریج مراحل پایانی خود را طی کند.
 
اسلامی بیان کرد: در هفته دولت طرح های بسیاری در کشور به مرحله اجرایی رسیده و یا عملیات بهره برداری از آنها آغاز شده است؛ موضوع مهم برای دولت این است که پروژه های نیمه تمام را هرچه سریعتر تکمیل کرده و به بهره برداری برساند.
 
وی عنوان کرد: در استان لرستان نیز امروز تعدادی از پروژه های صنعتی در حوزه کشاورزی و همچنین امور زیربنایی را افتتاح کرده و مورد بهره برداری قرار می دهیم تا مورد استفاده مردم عزیز این استان قرار گیرند.

انتهای پیام