شهر خبر

محمد پنجعلی: رفع مشکلات ورزش در زمان محدود کار سختی است/ سجادی به تنهایی نمی‌تواند معجزه کند

محمد پنجعلی: رفع مشکلات ورزش در زمان محدود کار سختی است/ سجادی به تنهایی نمی‌تواند معجزه کند

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد برای حل مشکلات زیربنایی در ورزش یک سال زمان کافی نیست.

محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط ورزش ایران در دوره وزارت حمید سجادی اظهار داشت: کار در عرصه ورزش کار سختی است و نیازمند حمایت و زمان مناسب است که بتوان مشکلات را ریشه ای درست کرد. سال هاست ورزش ما با مشکلات دست و پنجه نرم می کند و به همین علت یک نفر به تنهایی و در زمان محدود و کم نمی تواند برای حل همه مشکلات موجود و برطرف کردن همه نواقص معجزه کند. مشکلات ورزش ما زیرساختی است و این موضوع باعث می شود حل آن هم به طور کامل در زمان کوتاه مقدور نباشد.

وی در ادامه درباره برخی مسائل در زمینه فوتبال در دوران یک ساله مدیریت سجادی در وزارت ورزش و جوانان گفت: با وجود همه مشکلات باید به این موضوع توجه کنیم که در این یک سال اخیر فعالیت ها و تلاش های گسترده و زیادی از سوی وزارت برای حل مشکلات صورت گرفته است. حل بخشی از مسائل مربوط به تبلیغات محیطی و همین طور خصوص سازی قسمتی از سهام سرخابی ها را می توان قدم های مثبتی برای رفع مشکلات فوتبال دانست و نباید از این موارد مهم غافل بود. حل این مسائل می‌تواند نکات مثبتی در سطح مدیریت کلان ورزش در یک سال محسوب شود. بار دیگر یادآوری می کنم با توجه به تعدد مشکلات زیربنایی در ورزش، رفع کامل مشکلات موضوعی زمان بر است و وزارت ورزش نیازمند یاری و مساعدت در این زمینه از ارکان مختلف کشور است.

ستاره سابق فوتبال تاکید کرد: به نظرم برای رفع مشکلات ورزش باید ارگان های مختلف به وزارت ورزش کمک کنند. مشکلات ورزش به گونه ای است که یک وزارتخانه نمی تواند آن را رفع کند و دولت و مجلس باید در این زمینه وزیر ورزش و جوانان و همکاران را همراهی کنند تا بتوان به حل ساختارهای بیمار و نادرست در ورزش ایران امیدوار بود.

انتهای پیام/