شهر خبر

عملکرد دولت در استان چهارمحال و بختیاری / بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح با ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار در استان

عملکرد دولت در استان چهارمحال و بختیاری / بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح با ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار در استان

تلاش رییس جمهور و دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق محروم به صورت شبانه‌روزی خصوصا در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

به گزارش برنا؛ همزمان با هفته دولت سال‌جاری بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح با ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار و ۶۷۶ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساخت، صنعتی، فرهنگی، فضای اداری، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم مناطق محروم به‌ویژه توجه خاص دارند و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کنونی کشور و استان‌ها در حال تلاش شبانه‌روزی است و باید با کار جهادی و میان‌بُر براساس ضوابط قانونی در دستور کار همگان باشد.

در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۲۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای استان مصوب شد که نقش قابل‌توجهی در تسریع روند توسعه این منطقه با اولویت مناطق محروم دارد.

برای رفع این مشکل با فعالیت جهادی از سه خط پدافندی اضطراری اقدام شد و در حوادث سیل اخیر تمامی مسوولان با حضور میدانی در صحنه و انجام فعالیت‌های امدادی و جهادی نسبت به جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر اقدام شد و مسوولان ملی برای بررسی جنبه‌های مختلف مرتبط با جاری شدن سیل در چهارمحال و بختیاری حضور پیدا کردند و تا زمان برقراری آب آشامیدنی شهرکرد در استان حضور داشتند.

 به‌عنوان نمونه در کنار از ۲۴ ساعت، مناطق جاری شدن سیلاب در روستای بازده شهرستان بن بلافاصله شناسایی و نسبت به حفر کانال هدایت روان‌آب‌ها در هدف جلوگیری از جاری شدن دوباره سیل اقدام شد.

 شهیدان رجایی و باهنر با صداقت، راست‌گویی، خدمت بی‌منت و فعالیت جهادی در مدت کوتاهی توانستند در دل مردم جای بگیرند.

این مهم لوکوموتیو کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با هدف تسریع در روند اجرای امور، انجام خدمات مختلف و خدمت به مردم است.

 تلاش برای ارتقای حوزه سلامت و صیانت از جان مردم، دیپلماسی فعال و متوازن با حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی، رشد تجارت خارجی و عضویت در سازمان‌های اقتصادی دنیا مانند شانگهای، ایجاد ثبات، توسعه محرومیت‌زدایی، برقراری عدالت، هدف‌گذاری مناطق محروم، تمرکز برای اجرای نهضت ملی مسکن و انبوه‌سازی و فعال کردن طرح‌های راکد از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم در یک‌سال اخیر به‌شمار می‌رود.