شهر خبر

نباید موضع فعلی رژیم صهیونیستی را مخالفت با توافق تلقی کنیم/تلاش رژیم صهیونیستی برای حداکثرسازی منافع آمریکا و اسرائیل

نباید موضع فعلی رژیم صهیونیستی را مخالفت با توافق تلقی کنیم/تلاش رژیم صهیونیستی برای حداکثرسازی منافع آمریکا و اسرائیل

سعدالله زارعی با تاکید بر اینکه توافق به نفع رژیم صهیونیستی نیز هست، گفت: نباید موضع فعلی رژیم صهیونیستی را مخالف با توافق قلمداد کنیم؛ آنها هم‌اکنون درحال میدان‌داری برای به حداکثر رساندن منافع آمریکا و اسرائیل هستند.

سعدالله زارعی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در جریان برجام و توافقات، گفت: در این صحنه رژیم صهیونیستی با اصل توافق مخالفت ندارد بلکه درحال میدان‌داری برای حداکثرسازی منافع آمریکا و اسرائیل است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید براینکه نباید موضع فعلی رژیم صهیونیستی را مخالف با توافق قلمداد کرد، بیان داشت: رژیم صهیونیستی در خصوص قدرت هسته‌ای ایران، ملاحظاتی دارد و این توافق قدرت هسته‌ای ایران را تحت کنترل قرار می‌دهد و نظارت آژانس را که کاهش پیدا کرده بود به حداکثر می‌رساند، لذا انجام توافق به نفع رژیم صهیونیستی نیز هست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا قیدهایی که ایران در خصوص متن نوشته شده توسط بورل، لحاظ کرده است به نتیجه نرسد و از این جهت به ایران فشار وارد کند و ما نباید به این فضاسازی‌ها از سمت آنها اعتنا کنیم و با قاطعیت اعلام کنیم که این اشکالات حتما باید رفع شود تا حاضر به امضای توافقنامه شویم.

انتهای پیام/