شهر خبر

امیدواری تهیه کننده پیشکسوت به نمایش فیلم‌های هنر و تجربه

امیدواری تهیه کننده پیشکسوت به نمایش فیلم‌های هنر و تجربه

غلامرضا موسوی مطرح کرد: افرادی که در دوره جدید برای گروه سینمایی هنر و تجربه انتخاب شدند سینما را می‌شناسند. به نظر من باید به آنها این فرصت را داد که کار را پیش ببرند و برخی مدیران اجازه بدهند این دوستان کار کنند.

سیدغلامرضا موسوی، تهیه‌کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به فعالیت مجدد گروه سینمایی هنر و تجربه گفت: بعد از تعطیلی گروه هنر و تجربه یک نگرانی برای نمایش فیلمهای هنری و تجربی ایجاد شده بود اما امروز خوشحالم که امروز فعالیت‌های این گروه از سر گرفته می‌شود و امیدوارم موفق باشند.

تهیه کننده فیلم تارا با اشاره به نمایش این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه گفت : فیلم‌های گروه هنر و تجربه فیلم هایی هستند که برخلاف سایر فیلم‌های سینمایی، در سینماها باید برنامه ریزی خاصی برای انها انجام داد و به شکلی برنامه ریزی کرد کسانی که علاقمند هستند آثار فرهنگی و هنری سینمایی را  ببینند بتوانند این نوع فیلم را ببینند.

وی یادآور شد: افرادی که  در دوره جدید برای گروه سینمایی  هنر و تجربه انتخاب شدند سینما را می‌شناسند. به نظر من باید به آنها این فرصت را داد که کار را پیش ببرند و برخی مدیران اجازه بدهند این دوستان کار کنند.

 البته مدل جدیدی که آنها انتخاب کرده‌اند کمی باید تجربه شود ولی در نهایت به آینده و موفقیت این گروه امیدوارم.

انتهای پیام/