شهر خبر

واکنش حماس به یورش صهیونیست ها از «باب الاسباط» به مسجدالاقصی

واکنش حماس به یورش صهیونیست ها از «باب الاسباط» به مسجدالاقصی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی از سمت «باب الاسباط» اقدام و تجاوزی خطرناک است که پیامدهای آن متوجه این رژیم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی از سمت «باب الاسباط» برای اولین بار از سال ۱۹۶۷ تا کنون اقدام و تجاوزی خطرناک است که تمامی پیامدهای آن متوجه این رژیم خواهد بود.

وی افزود: ادامه سیاست‌های متجاوزانه رژیم صهیونیستی، اقدامی خطرناک علیه ملت و مقاومت فلسطین است اما ملت فلسطین هرگز اجازه پیشبرد طرح‌ها و توطئه‌های دشمن را نخواهد داد و به شیوه‌ای مناسب با آن مقابله خواهد کرد.

سخنگوی جنبش حماس، همه ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس و کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده و دائمی در مسجد الاقصی و ممانعت از اجرای طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی علیه آن فراخواند.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی برای نخستین بار پس از سال ۱۹۶۷ به شهرک نشینان صهیونیست اجازه دادند تا از طرف باب الاسباط به مسجد الاقصی یورش ببرند در حالی که یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی همواره از سمت باب المغاربه صورت می‌گیرد.