پشت پرده زنده شدن خانم بازیگر ایرانی پس از مرگ ناگهانی / متین ستوده با مرگ دست و پنجه نرم می کند !
حجم ویدیو: 36.19M | مدت زمان ویدیو: 00:02:23

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران می باشد. متین ستوده دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد. متین ستوده بعد از پایان نصفه و نیمه تحصیلات دانشگاهی وارد کارگاه بازیگری امین تارخ شد. متین ستوده سال 1388 با سریال عملیات 125 به تلویزیون بازگشت. متین ستوده ماجرای بیماری خود را تعریف کرد.

متین ستوده بازیگر کشورمان راز خود را درباره بیماری اتک پانیک یا حمله وحشت خود فاش کرد و درباره ابتلا به بیماری پانیک که از سال ۱۳۹۳ درگیر آن بوده توضیحاتی را ارائه کرد.

مرداد ۱۴۰۱ متین ستوده بازیگر پرده از بیماری پانیک خود داد. او در گفتگویی روند ابتلا و شروع حملات بیماری پانیک تا تجربه مرگ متین ستوده بازیگر جوان اعلام کرد که دچار بیماری اتک پانیک یا بیماری وحشت هست و هر روز با شروع حملات بیماری با مرگ دست و پنجه نرم می کند و لحظات سخت و طاقت فراسایی را با شروع اتک پانیک تجربه می کند. علت بیماری ناگهانی متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون اتک پانیک است که او برای درباره آن صحبت کرده و افشاگری کرده است که هر روز مرگ را تجربه می کنم و با مرگ قریب الوقوع مواجه هستم.

بازیگر سریال یادآوری در ادامه مصاحبه خود می گوید: من ترسی از مرگ ندارم و آنرا تجربه کردم. تقریبا از سال ۹۳ و در هنگام فیلمبرداری سریال میکائیل دچار حملات بیماری شدم و اصلا خبر نداشتم که چه بیماری دارم و هیچ اطلاعی از بیماری نداشتم. اما شروع حملات ابتدا با بالا رفتن ضربان قلبم بود و سپس حالت تهوع و سرگیجه و سوزن سوزن شدن دست و پا را تجربه کردم.

آنروز مرگ را تجربه کردم و گفتم که دارم می میرم و دچار سکته مغزی شدم، تمام دستگاه های علائم حیاتی به من وصل بود و من آن شب در بیمارستان ماندم . اما پزشکان می گفتند چیزی نیست.