شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#سوریه#واشنگتن#حملات#هوایی#نتیجه#ندارد

روزنامه واشنگتن اگزمینر:

حملات هوایی آمریکا نتیجه ای ندارد

حملات هوایی آمریکا نتیجه ای ندارد

روزنامه واشنگتن اگزمینر در گزارشی با اشاره به حملات آمریکا به مقاومت در سوریه این تحرکات را بیهوده توصیف کرد و از تداوم حملات راکتی گروههای مقاومت به نظامیان آمریکایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی «واشنگتن اگزمینر» امروز یکشنبه در گزارشی نوشت که حملات هوایی آمریکا در عراق و سوریه به گروه های مقاومت چیزی را تغییر نداده و تا زمانی که ارتش آمریکا در سوریه و عراق حضور داشته باشد، حملات به نیروهای آمریکایی ادامه خواهد داشت.

در این گزارش آمده است: نیروهای آمریکایی در سه نقطه در مرز عراق و سوریه مستقر هستند که دو مورد از آنها با نام های «روستای سبز »و سایت گروه پشتیبانی« کونوکو »در استان دیرالزور سوریه واقع هستند. نقطه سوم ارتش آمریکا « التنف» است که در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن قرار دارد. استقرار نیروهای آمریکایی در منطقه التنف با وجود حضور بیش از هزار سرباز آمریکایی معمولاً مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما حملات هفته گذشته گروه‌های مقاومت با هواپیماهای بدون سرنشین به این پایگاه نظامی، این حضور را که تقریباً از سوی مردم و رسانه ها پنهان بود، آشکار کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: با وجود پاسخ نیروهای آمریکایی به حملات به پایگاه التنف، اما عملیات بازدارندگی داستان متفاوتی است، زیرا کاملاً واضح است که حملات هوایی آمریکا نتیجه‌ای ندارد. گروه هایی که به رویارویی با آمریکا می پردازند، هیچ ترسی از رویارویی با آنها ندارند و این، کار را برای ارتش آمریکا دشوارتر می کند. بنابراین اگر راکت به سمت نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه همچنان شلیک شوند، نباید تعجب کنیم و تا زمانی که حضور نظامی آمریکا در هر دو کشور باقی بماند، این درگیری ها ادامه خواهد داشت.