شهر خبر

دستگیری ۴ نفر از عاملان نزاع و درگیری در قیامدشت

دستگیری 4 نفر از عاملان نزاع و درگیری در قیامدشت

فرمانده انتظامی شهرری ازمعرفی 4 نفر ازعاملان اصلی نزاع ودرگیری در یکی از خیابان های محدوده قیامدشت به مراجع قضایی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح خبر  وقوع نزاع در قیامدشت بیان کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع  نزاع دسته جمعی در یکی از خیابان های محدوده قیامدشت و انتشار کلیپ درگیری در فضای مجازی،  بلافاصله ماموران کلانتری قیامدشت برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: باحضور ماموران در محل مشخص شد چندین نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و ایجاد تنش ودرگیری ، نظم عمومی و آسایش اهالی منطقه را برهم زده اند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس 4 نفر از عوامل اصلی نزاع و درگیری دستگیر و دراین رابطه 3 قبضه سلاح سرد از قبیل  شمشیرو قمه کشف شد.

وی همچنین از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی برای  سیر مراحل قانونی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم برای  دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

 

انتهای پیام/