شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نشانه#حماس

حماس:

تحویل ندادن پیکر شهدای فلسطینی نشانه خوی وحشیانه صهیونیست‌هاست

تحویل ندادن پیکر شهدای فلسطینی نشانه خوی وحشیانه صهیونیست‌هاست

فوزی برهوم سخنگوی حماس گفت که ادامه عدم تحویل پیکرهای شهدای فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی جنایتی شنیع است که خوی وحشیانه آنها را آشکار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تحویل ندادن پیکرهای شهدای فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را جنایتی دانست که ماهیت سادیست گونه آن را آشکار می کند.

وی همچنین خواستار اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی در همه مجامع برای بازپس گیری پیکرهای شهدای فلسطینی شد.

وی گفت: عدم تحویل پیکرهای شهدا توسط رژیم اشغالگر قدس جنایتی شنیع است که به سلسله جنایات وحشیانه آنها علیه ملت فلسطین اضافه می شود و چهره واقعی این رژیم غاصب و تروریستی را آشکار می کند.

سخنگوی حماس افزود: ما این اقدام رژیم صهیونیستی را نقض و بی توجهی به همه هنجارها و کنوانسیون های بین المللی می دانیم.ما تاکید داریم که این سیاست صهیونیستی چیزی جز یک تلاش مذبوحانه نیست، اما فلسطینی ها تا زمانی که صهیونیست ها را از سرزمین و مقدسات فلسطین اخراج نکنند، به مبارزه و مقاومت ادامه خواهند داد.

برهوم در ادامه تاکید کرد: از مردم فلسطین و همه نیروهای آزادی خواه خارج از فلسطین می‌خواهیم که به حرکت و فعالیت‌های خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه داده و بازپس گیری پیکرهای شهدا را مطالبه کنند.

وی همچنین از همه نهادهای انسان دوستانه و سازمان های حقوق بشر خواست تا برای تحت فشار قرار دادن اشغالگران قدس و وادار کردن آنها به پاسخگویی به این حق طبیعی و مشروع مردم فلسطین ، اقدام جدی کنند.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی پیکر بیش از ۱۰۰ شهید فلسطینی را در اختیار دارد اما از تحویل آن به خانواده های فلسطینی خودداری می کند.