شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جمعه#نماز جمعه

پیگیری مطالبات ورزشی شهروندان در نماز جمعه یازدهم شهریور تهران

پیگیری مطالبات ورزشی شهروندان در نماز جمعه یازدهم شهریور تهران

حسین اوجاقی از پیگیری مطالبات شهروندان تهرانی در میز خدمت نماز جمعه تهران خبر داد و گفت: توسعه ورزش شهروندی بدون شناسایی نیازهای شهروندان و پاسخ دهی به مطالبات بر حق ایشان، ناممکن است.

به گزارش خبرگزاری برنا، با برپایی میز خدمت مسئولان سازمان ورزش شهرداری تهران در نماز جمعه هفته گذشته؛ 4 شهریور ماه، نمازگزاران حاضر و مطالبه گران عرصه ورزش شهروندی به بیان مشکلات و چالش های خود پرداختند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این باره گفت: پیگیری مطالبات اجتماعی در حوزه ورزش شهروندی، از تدابیر مدیریت شهری است که پیش تر نیز با حضور معاونت های شهرداری در حوزه های دیگر پیگیری شده بود.

وی ادامه داد: این تجربه موفق موجب شد تا مدیران شهرداری در حوزه ورزش شهروندی نیز برنامه ریزی داشته باشند به همین دلیل روز جمعه 4 شهریور ماه به همراه معاونین خود در میان شهروندان حاضر شدیم تا از نزدیک با مشکلاتی که اقشار مختلف در عرصه ورزش همگانی و شهروندی با آن مواجه هستند، آشنا شویم.

اوجاقی در ادامه از تجربه مثبت و نگاه بعضاً متفاوت مردم به ورزش شهروندی سخن گفت و افزود: در این نشست مستقیم با مردم، برخی موضوعات از نقطه نظر شهروندان مطرح شد که اصولا با نگاه ما به عنوان مسئولان ورزشی متفاوت بود.  این تفاوت نگرش، بدون تردید ما را در ترسیم نقشه راه آینده و پربارکردن برنامه های آتی کمک خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، تصریح کرد: چالش های مطرح شده از سوی شهروندان با دقت نظر از سوی همکارانم رصد و مشکلات مطرح شده تا حد امکان، سر میز برطرف شد.

وی همچنین وجود فضایی غیررسمی را مصداقی بارز در راستای خدمت به مردم برشمرد و افزود: این نگاه مدیریت شهری قابل تحسین است.

اوجاقی در پایان خاطر نشان ساخت: ما هفته آیند ه نیز روز جمعه؛ 11 شهریور با برپایی دومین میز خدمت در کنار نمازگزاران و مطالبه گران عرصه ورزش شهروندی خواهیم بود تا مشکلات مطرح شده را برطرف کنیم.

انتهای پیام/