شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

درخواست فرزاد مؤتمن، بهتاش صناعی‌ها و آیدا پناهنده برای ساخت فیلم

درخواست فرزاد مؤتمن، بهتاش صناعی‌ها و آیدا پناهنده برای ساخت فیلم

فرزاد مؤتمن، آیدا پناهنده و بهتاش صناعی‌ها برای ساخت فیلم جدید متقاضی دریافت پروانه ساخت شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیدا پناهنده که این روزها فیلم «تی‌تی» را در حال اکران دارد، در صدد ساخت فیلمی جدیدی با نام «ماجرای قوی سیاه» است. او که ساخت فیلم‌های «ناهید» و «اسرافیل» را نیز در کارنامه دارد، در مقام تهیه‌کننده و کارگردان برای فیلم تازه‌اش درخواست مجوز داده است.

دیگر فیلمسازی که متقاضی دریافت پروانه ساخت شده فرزاد موتمن است که آخرین فیلمش با نام «شبگرد» هنوز اکران عمومی نشده و به جشنواره فجر سال قبل نیز راه نیافته بود. او اخیرا برای فیلم «استیک» به تهیه‌کنندگی سیدیاسر جعفری درخواست مجوز داده است.

بهتاش صناعی‌ها هم که هنوز نتوانسته برای فیلم «قصیده گاو سفید» مجوز اکران بگیرد، برای فیلمی جدید با نام «کیک محبوب من» به دنبال دریافت پروانه ساخت است. او این فیلم را همچون «قصیده گاو سفید» به تهیه‌کنندگی غلام رضا موسوی می‌سازد.

کاظم راست‌گفتار هم قصد دارد پس از هفت فیلم سینمایی، «داماد مقبول» را بسازد که از نامش به نظر می‌رسد همانند دیگر فیلم‌هایش کمدی است.

آرش معیریان با سابقه ساخت فیلم‌هایی همچون «کما»، «چپ دست» و«زن‌ها فرشته‌اند ۲» نیز به دنبال ساخت فیلمی است با نام «دیوانه باش آدم باش» که حسین پوراسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده برای ساخت آن متقاضی مجوز شده است.

«گربه» به تهیه‌کنندگی سعید خانی و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و «کچومثقال» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مزدک میرعابدینی دو فیلمنامه بلند سینمایی دیگر هستند که به تازگی برای آن‌ها درخواست پروانه ساخت تکمیل شده است.

۵۵۲۴۵