شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آبان#کتاب

«بیست‌سال و سه روز» به چاپ ششم رسید

شهید سید مصطفی موسوی

این کتاب مستندی است داستانی از زندگی جوانی دهه هفتادی، درس خوان، باهوش، اهل تفریح وکاملا امروزی که در بزنگاهی خاص انتخابی خاص‌تر داشت و در آبان ۹۴ به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، همزمان با ۲۹محرم و سالروز قمری شهادت جوان‌ترین شهید مدافع حرم، انتشارات روایت فتح چاپ ششم  کتاب«بیست سال و سه روز»، روایت زندگی شهید سیدمصطفی موسوی را روانه بازار کرد.

«بیست‌سال و سه روز» به چاپ ششم رسید

این کتاب مستندی است داستانی از زندگی جوانی دهه هفتادی، درس خوان، باهوش، اهل تفریح وکاملا امروزی که در بزنگاهی خاص انتخابی خاص‌تر داشت و در آبان ۹۴در راستای دفاع از حرم بانوی صبر، حضرت زینب(س) در العیس سوریه به شهادت رسید.

سمانه خاکبازان با قلم شیوا و زیبای خود داستان زندگی این شهید بزرگوار را از زمان کودکی‌اش تا لحظه شهادت در ۲۱۶صفحه نوشته است‌.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه یک جوان بیست‌ساله پرشور وامیدوار به آینده‌ای درخشان راه کشوری غریب درپیش می‌گیرد و دل از آرزوهایش می‌کشد، اگر پیگیر راز این انتخابید؛ حتما مطالعه این کتاب را فراموش نکنید.

در بخش‌هایی از کتاب می‌خوانیم:

وقتی خیال سید مصطفی راحت شد که مادر سراغ کارهایش رفته، برگه دومی را از لای کتابش بیرون کشید و به آقا سید گفت: رضایت نامه دوم امضا می کنی؟ آقا سید لبخندی زد و گفت: ای کلک فکرشو می کردی مامان بیاد نه. آقا سید نگاهی به چهره خندان سید مصطفی انداخت و گفت: برو دانشگاه درس بخون مملکت ما به آدم های تحصیل کرده بیشتر نیاز داره جنگ حالا حالا هست. سید مصطفی نگاهی به چشمان آرام پدر انداخت و گفت: شاید جنگ حالا حالا تمام نشه، اما ممکنه من عوض بشم، دوسال دیگه که درسم تموم شد، آدم امروز نباشم.