شهر خبر

فیروزی: مدیران کل استان‌ها ظرفیت مدیریتی خود را افزایش دهند/ دغدغه‌های ادارات کل و فدراسیون‌ها حائز اهمیت است

فیروزی: مدیران کل استان‌ها ظرفیت مدیریتی خود را افزایش دهند/ دغدغه‌های ادارات کل و فدراسیون‌ها حائز اهمیت است

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: از مدیران کل استانی تقاضا دارم با توجه به اختیاراتی که برعهده دارند ظرفیت مدیریتی خود را افزایش دهند و محدودیت منابع مانع پیشرفت‌شان نشود و با نگرشی مثبت از محدودیت‌ها عبور کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان در دومین روز همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: این جلسه برای من که تازه به خانواده ورزش پیوسته‌ام برکات زیادی داشت که ان‌شاالله بتوانیم از آنها در اجرای ماموریت‌هایمان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: دغدغه‌ها و مسائل ارائه شده توسط روسای فدراسیون‌ها و مدیران ادارات کل بسیار حائز اهمیت است که بخشی از آنها مسائل قانونی و اجتناب پذیر است و باید پذیرفت.

فیروزی از وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از محیط ها در ساختار دولتی و حاکمیتی کشور که نجیب‌ترین افراد در آن مشغول به فعالیت هستند، یاد کرد و گفت: در نظرسنجی که در این جلسه داشتم، مدیران ورزشی، متولی بحث ساخت و ساز شدن را یک آسیب دانستند و به دنبال تغییر ساختار هستند که این دیدگاه یک نوع ارزش است و ما در مجموعه وزارتخانه درخصوص این موضوع بحث خواهیم کرد و با نظر دکتر سجادی جهت تغییر ساختار اقدام خواهیم کرد.

در ادامه معاون توسعه و مدیریت منابع رویکرد معاونت را هم افزایی و حمایتی دانست و تاکید کرد: ادارات کل استانی خط مقدم کشور هستند و هدف ما تقویت استان‌ها و تفویض اختیار به استان‌ها از سیاست‌های ابلاغی و تکالیف ما است.

وی افزود: از مدیران کل استانی تقاضا دارم با توجه به اختیاراتی که برعهده دارند ظرفیت مدیریتی خود را افزایش دهند و محدودیت منابع مانع پیشرفت‌شان نشود و با نگرشی مثبت از محدودیت‌ها عبور کنند.

فیروزی درخصوص پروژه‌های فنی گفت: یکی از نکاتی که در بازدید از استان‌ها ملموس بود و به مهندس یوسفی و مهندس شکیبا انتقال دادم پروژه های نیمه تمام ورزشی استان بود که افتتاح شده اند و غیر قابل استفاده هستند.

معاون توسعه و مدیریت منابع ضمن تاکید به اهمیت موضوع نگهداری از اماکن ورزشی گفت: متاسفانه از اماکن ورزشی ای که در دوران کرونا تعطیل بوده اند نگهداری های لازم نشده است و برای قابل استفاده شدن این اماکن به بودجه زیادی نیاز داریم.

انتهای پیام/