شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رییس جمهور#منابع

شکوه‌فر: مردمی بودن ورزش و عدالت در توزیع منابع و امکانات مورد تاکید رییس جمهور است

شکوه‌فر: مردمی بودن ورزش و عدالت در توزیع منابع و امکانات مورد تاکید رییس جمهور است

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و‌جوانان اظهار داشت: نگاه جدی دولت سیزدهم محبت به مردم است و‌همین نگاه ما را متوجه این مهم می‌کند که محبت و دوستی را در دستور کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا،  شکوفر در نشست مدیران کل استان‌ها و‌ روسای فدراسیون‌ها گفت: با تاکیدات وزیر ورزش و جوانان با دغدغه و‌ نگاه همکاری و‌ تعامل و دوستی کار را در استان‌ها پیش می‌بریم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها با تاکید بر اینکه طرح آمایش سرزمین با نگاه توزیع عادلانه منابع در حال انجام است، اظهار داشت: با اجرای این طرح افقی روشن در آینده پیش رو خواهیم داشت و ان شالله با کمترین مشکل رو به رو خواهیم شد.

وی با اشاره به حس پدرانه و نوع دوستی برخی از مدیر کل‌های استانها اشاره کرد و افزود: مدیران ما در استان‌ها همانند پدری دلسوز از ورزشکارانشان حمایت می‌کنند و حضور مدیرکل استانی در بیمارستان در چند روز متوالی در کنار یک ورزشکار مصداق بارز حمایت و‌ دلسوزی برخی از مدیران کل استان است.

شکوه‌فر افزود: بنده افتخار می‌کنم که با چنین مدیران کل استانی و فدراسیون‌ها کار می‌کنم که سلامت ورزشکارش جز مهمترین هدف‌شان بشمار می‌رود.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها با اشاره به نشست ورزشکاران با رییس جمهور گفت: در این نشست، مردمی بودن ورزش و عدالت در توزیع منابع و امکانات مورد تاکید رییس جمهور بوده و ما سعی کردیم موارد عنوان شده را در دستور کار قرار دهیم.

شکوه‌فر با تاکید بر اینکه طرح آمایش سرزمین با نگاه توزیع عادلانه منابع در حال انجام است، اظهار داشت: با اجرای این طرح افقی روشن در آینده پیش رو خواهیم داشت و ان شالله با کمترین مشکل رو به رو خواهیم شد.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک جلسه روسای ادارات شهرستان‌ها را برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم موارد و مشکلات شهرستان‌ها را نیز بررسی و در جهت رفع آن قدم برداریم.

انتهای پیام/