شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#گوشی هوشمند#تبلت

دو گوشی هوشمند و یک تبلت آنر به بازار آمد

دو گوشی هوشمند و یک تبلت آنر به بازار آمد

دو گوشی هوشمند و یک تبلت آنر به بازار آمد
پس از عرضه در چین، آنر سرانجام گوشی هوشمند Honor 70 5G را به همراه گوشی X8 5G و تبلت آنر پد ۸ در بریتانیا عرضه کرد. در ادامه به بررسی مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این سه دستگاه جدید می‌پردازیم.

به گزارش ثریا پس از عرضه در چین، آنر سرانجام گوشی هوشمند Honor 70 5G را به همراه گوشی X8 5G و تبلت آنر پد ۸ در بریتانیا عرضه کرد. در ادامه به بررسی مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این سه دستگاه جدید می‌پردازیم.

Honor 70 5G
Honor 70 5G به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی فول اچ دی پلاس OLED با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این گوشی هوشمند با یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و فناوری پانچ هول برای دوربین سلفی مجهز شده است. به لطف تراشه اسنپدراگون 778G Plus و پردازنده گرافیکی Turbo X شرکت آنر، این گوشی در حین اجرای بازی‌های سنگین نرخ فریم بالا و مصرف انرژی پایینی را ارائه می‌دهد. این دستگاه به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

بدنه پشتی این گوشی هوشمند با یک دوربین سه گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی IMX800 Super Sensing، یک سنسور فوق عریض و ماکرو ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. در قسمت جلوی گوشی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدئویی تعبیه شده است.

Honor 70 5G یک باتری میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی را ارائه می‌دهد و رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به وایفای، USB-C، بلوتوث ۵.۲، NFC و 5G اشاره کرد.

آنر پد ۸
آنر پد ۸ یک تبلت میان رده با صفحه نمایش ۱۲ اینچی LCD، وضوح 2K و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۷ درصد است. این تبلت از چیپست اسنپدراگون ۶۸۰، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این دستگاه اندروید ۱۲ را با رابط کاربری Magic UI 6.1 را اجرا می‌کند. آنر پد ۸ اولین تبلت این شرکت است که به قابلیت چند صفحه‌نمایش مجهز شده است.

از سایر ویژگی‌های تبلت جدید آنر می‌توان به دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در پنل پشتی و جلوی دستگاه، ۸ بلندگو با فناوری تنظیم صدای DTS و باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۲.۵ واتی اشاره کرد.

آنر X8 5G
گوشی هوشمند آنر X8 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تجدید ۶۰ هرتز است. این دستگاه با چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. بدنه پشتی آنر آنر X8 5G به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز برای سلفی و تماس ویدئویی در نظر گرفته شده است.

این دستگاه رابط کاربری Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تغذیه می‌کند. یک اسکنر امنیتی اثر انگشت نیز در کنار دستگاه تعبیه شده است. از گزینه‌های اتصال این گوشی هوشمند می‌توان به 5G، دو سیم کارت، NFC، وایفای، بلوتوث ۵.۲، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

قیمت و دسترسی
گوشی Honor 70 5G در رنگ‌های نقره ای، سبز و مشکی ارائه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۵۶۸ دلار و نسخه ۸ گیگابایت ر و ۲۵۶ گیگابایت حافظه حدود ۶۲۷ دلار قیمت دارد. فروش این گوشی هوشمند از ۲ سپتامبر آغاز می‌شود. این دستگاه از ۲۶ آگوست پیش فروش می‌شود.

تبلت آنر پد ۸ از با پیکربندی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه با قیمت حدود ۳۱۹ دلار در آمازون در دسترس خواهد بود. گوشی آنر X8 5G نیز اکنون از طریق HiHonor.com، Argos و آمازون با قیمت حدود ۲۷۲ دلار به فروش ‌می‌رسد.

منبع: فرارو