شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#کمیته ملی#المپیک#کشتی

اتفاقات عجیب در فاصله چند ساعت مانده به انتخابات کمیته/برکناری نصیرزاده و احتمال عدم حضور دبیر در مجمع

اتفاقات عجیب در فاصله چند ساعت مانده به انتخابات کمیته/برکناری نصیرزاده و احتمال عدم حضور دبیر در مجمع

در شرایطی که چند ساعت به انتخابات کمیته ملی المپیک زمان باقی مانده، عدم حضور نماینده کشتی ممکن است مشکل‌ساز شود.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک فردا یکشنبه ۶ شهریور در حالی برگزار می‌شود که در تماس با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی اعلام شده است مهدی نصیرزاده به عنوان عضو هیات رئیسه این فدراسیون و حضور همزمان در فدراسیون کشتی نمی‌تواند در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کند بر این اساس لازم است رئیس فدراسیون کشتی خود به عنوان عضو مجمع در انتخابات حضور داشته باشد.

علیرضا دبیر نیز تاکید دارد به دلیل ثبت‌نام نصیرزاده در هیات اجرایی و اینکه این حق کشتی است، باید وی جایگزین نصیرزاده برای شرکت در انتخابات در پست هیات اجرایی شود، در غیر اینصورت وی در مجمع شرکت نخواهد کرد.

دبیر تاکید دارد اگر حضور نصیرزاده غیرقانونی بوده چرا این موضوع شب قبل از انتخابات اعلام شده نه در زمان ثبت‌نام از نامزدها؟

علیرضا دبیر که بارها به عملکرد هیات اجرایی و سفرهای آنها معترض بوده، به دلیل همین انتقادات خود در انتخابات نامزد نشد و نصیرزاده را به عنوان نماینده کشتی برای شرکت در مجمع معرفی کرد. وی بارها در نشست مسئولان کمیته با روسای فدراسیون‌ها به عملکرد هیات اجرایی اعتراض کرده بود که نمونه آن را در مجمع خرداد امسال و اسفند سال گذشته شاهد بودیم.

در صورتی که دبیر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شرکت نکند، باز هم یک عضو المپیکی کم می‌شود و شاید این موضوع مشکلاتی را برای برگزاری انتخابات ایجاد کند.

منبع: فارس