شهر خبر

مدیریت شارژ ساختمان با نرم‌افزار ایران‌ساخت ممکن شد

مدیریت شارژ ساختمان با نرم‌افزار ایران‌ساخت ممکن شد

یک شرکت خلاق توانسته نرم افزاری را برای آپارتمان‌نشین‌ها در زمینه مدیریت هزینه‌ها و شارژ ساختمان طراحی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ با گسترش شهر‌ها، تغییرات قابل توجهی در شکل سکونت افرادی که در شهر‌های بزرگ زندگی می‌کنند ایجاد شده است. تعداد طبقات ساختمان‌ها افزایش یافته است و با این افزایش چشمگیر، مشکلات نیز رو به زیاد شدن هستند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که همواره برای مدیران و اعضای هیئت مدیره‌ی ساختمان مشکل‌ساز می‌شود، فعالیت‌های مربوط به پرداخت شارژ و مدیریت شارژ ساختمان است. با پیشرفت روز افزون فناوری، نرم افزارهای متنوعی در زمینه مدیریت ساختمان به عنوان راه حلی مدرن برای جلوگیری از بروز مشکلات و اختلاف نظرها در بین ساکنین یک ساختمان یا مجتمع مسکونی، به کمک مدیر یا مدیران ساختمان آمده است.

شرکت‌های خلاق زیادی به‌واسطه حمایت‌های ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این حوزه ورود کنند. شرکت خلاق فن آوران پایا آوان پاسارگاد توانسته در این راستا نرم افزاری را طراحی و تولید کند، شارژمان یک سرویس مدیریت شارژ ساختمان است که از طریق اپلیکیشن موبایل و وب قابل دسترس است.

 

مدیریت هزینه‌ها و شارژ ساختمان

شارژمان سرویسی مبتنی بر وب و موبایل است که برای مدیریت هزینه‌ها و شارژ ساختمان طراحی شده است مخاطب اصلی شارژمان، آپارتمان‌نشین‌ها هستند. هدف اصلی شارژمان، تسهیل روند محاسبه و پرداخت شارژ ساختمان است و با فراهم کردن بسترهای لازم ارتباطی امکان تعامل مدیر و ساکنین ساختمان را با یکدیگر به ارمغان آورده است.

محاسبه شارژ، پرداخت شارژ، تابلوی اعلانات، ریز هزینه‌ها، جریمه دیرکرد، گزارش‌گیری، تسویه دستی، صندوق ساختمان، رسید کاغذی، نوتیفیکیشن، دسترسی توسط مرورگر، تغییر مدیریت، استفاده همزمان، چند ساختمان و نسخه پشتیبان از قابلیت‌های اپلیکیشن شارژمان است.

 

امکان پرداخت آنلاین شارژ

استفاده از شارژمان برای مدیر و اهالی ساختمان کاملاً رایگان است. یکی از امکاناتی که شارژمان در اختیار اهالی ساختمان قرار می‌دهد، امکان پرداخت آنلاین شارژ بوده که این مورد مشمول کارمزد است.

در این نرم افزار، شارژ ساختمان به‌صورت خودکار بر اساس متراژ، تعداد نفرات، تعداد پارکینگ و ... محاسبه می‌شود و مدیر ساختمان از طریق تابلوی اعلانات با اهالی ساختمان در ارتباط است. همچنین مدیر ساختمان در هر لحظه می‌تواند از وضعیت پرداختی‌های واحدها مطلع شود.

انتهای پیام/