شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#کشتی

تسابولوف: احساس کردم در خانه خودم تمرین می‌کنم/ کاش از روز اولِ اردو به ایران آمده بودم

تسابولوف: احساس کردم در خانه خودم تمرین می‌کنم/ کاش از روز اولِ اردو به ایران آمده بودم

قهرمان روسی‌الاصل کشتی جهان تاکید کرد که بعد از دیدن تمرینات تیم ملی آزاد حسرت خورده که کاش از روز اول تمرین در کمپ تیم‌های ملی حضور داشته و در ایران تمرین می‌کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ختاگ تسابولوف، دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2014 و مدال نقره مسابقات جهانی 2017 که از ماه گذشته برای پیگیری تمریناتش به ایران آمده و همراه با آزادکاران در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کند در مورد اینکه چرا ایران را برای تمرین کردن پیش از مسابقات جهانی بلگراد انتخاب کرده، اظهار داشت: به خاطر اینکه سال‌ها کشتی گرفتم و از اینجا هم شناخت داشتم به ایران آندم. ایران سرمایه و مکتب کشتی دنیاست و هر کشتی‌گیری دوست دارد اینجا باشد. امیدوارم برای کسب آمادگی حضور در  المپیک هم دوباره بتوانم به این کشور بیایم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2014 که صاحب دوبنده وزن 74 کیلوگرم تیم ملی صربستان در مسابقات جهانی پیش روست، ادامه داد: وقتی رئیس فدراسیون صربستان باتوجه به اینکه مسابقات جهانی امسال در خانه ما (صربستان) برگزار می‌شود، از من سوال کرد که کجا می‌خواهی آماده شوی، اولین گزینه‌ام ایران بود چون سالیان سال اینجا کشتی گرفتم. از طریق صفحات مجازی با حسن یزدانی ارتباط گرفتم و او هم جواب داد و با هماهنگی فدراسیون ایران، زمینه حضورم در اینجا مهیا شد. نکته جالبی که برایم وجود داشت اینکه همه ارکان فدراسیون و حتی کارمندان خانه کشتی با روی باز از من استقبال کردند و من احساس کردم در خانه خودم هستم.

تسابولوف همچنین گفت: روز اول که آمدم و تمرینات را دیدم، گفتم چه اشتباهی کردم که از روز اول تمرینات، اینجا نبودم که به آمادگی بیشتری برسم.

وی در خاتمه در مورد شانسش برای کسب مدال مسابقات جهانی بلگراد و حریف ایرانی‌اش نیز تاکید کرد: اگر آمادگی صددرصد داشته باشم فقط برای طلا می‌روم. کشتی‌گیر ایرانی در این وزن (یونس امامی) هم کشتی‌گیر جوانی است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/