شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#شیراز#رئیسی

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

اسامی کاندیداهای هیئت فوتبال فارس پس از تائید نهایی اعلام می شود

اسامی کاندیداهای هیئت فوتبال فارس پس از تائید نهایی اعلام می شود

شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال گفت: کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده و در انتظار پاسخ هستیم.

قاسم محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست و نایب رئیسی هیأت فوتبال فارس، گفت: در پایان بررسی مدارک و مستندات کاندیداهای پست ریاست و نواب رئیسی هیأت فوتبال فارس توسط کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی در مهلت قانونی توسط سرپرست دبیری هیأت فوتبال فارس طی نامه کتبی و محرمانه به مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال شد.

وی تاکید کرد: طبق قوانین اسامی افراد تأیید شده در کمیته سه نفره که متشکل از اقایان نادر اسماعیلی نماینده حقوقی هیأت و اقای محمد مهدی سرافراز شکوهی نماینده اداره کل ورزش و جوانان فارس و اینجانب بعنوان سرپرست دبیری هیأت فوتبال را به حراست اعلام می‌کنیم تا بعد از تأیید حراست کل واعلام نهایی اسامی توسط حراست، توسط سرپرست دبیری هیأت فوتبال اسامی نهایی کاندیدا به اطلاع هر نامزد انتخاباتی و همینطور فدراسیون فوتبال اعلام می‌گردد.

سرپرست دبیری هیأت فوتبال همچنین اعلام کرد: یکی از کاندیدا به نحوه بررسی صلاحیت مدیریتی خود در کمیته سه نفره اعتراض کتبی به فدراسیون داشت که دبیر کل فدراسیون از سرپرست دبیری هیأت درخواست داشت تا به نامبرده اعلام شود تا مدارک اثبات مدیریت ارائه شده و مد نظر را تا امروز به کمیته سه نفره ارسال نمائید که کاندیدا معترض مدارک خود را در موعد مقرر تحویل دبیرخانه و سرپرست دبیری هیأت فوتبال نمود و مدارک ارائه شده طی نامه از طرف اینجانب به دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال ارسال شد.

وی گفت: آنچه مسلم است اینکه هر کاندیدا که در مراحل بعد مورد تأیید فدراسیون فوتبال قرار گیرد ما موظف هستیم نام وی را به حراست برای تاییده حراست اعلام نمائیم و به ضرس قاطع اعلام می‌کنم که برای ما هیچ فرقی ندارد کدام کاندیدا در انتخابات می‌تواند رأی اعضا مجمع را بدست آورد و ما طبق قانون وظیفه برگزاری انتخابات سالم و بدور از حاشیه و در کمال ارامش را داریم که قطعاً با همکاری حراست و مسؤولین به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

محمدی بیان داشت: همانگونه که بارها اعلام کرده ام نقش ما در تأیید کاندیدا از بعد ارائه مدارک است و تأیید و صلاحیت کاندیدا در اختیار حراست است و انگونه نیست که ما از فردی خوشمان بیاید او را تأیید ویا برعکس چنانچه از او خوشمان نیاید رد صلاحیت کنیم.

سرپرست دبیری هیأت فوتبال بار دیگر متذکر شد قانون برای ما دقیقاً مشخص کرده که ملاک تأیید افراد نامزد انتخابات هیأت فوتبال باید حائز چه شرایطی باشند و ما هیچ قانونی از خود أبداع و اختراع نکرده ایم و آنچه مد نظر است مر قانون است.

محمدی در پایان گفت: تاریخ دقیق انتخابات پس از اعلام اسامی که به تأیید نهایی حراست برسد وما آن را به فدراسیون اعلام نمائیم مشخص خواهد شد اما به احتمال فراوان حدود بیست مهرماه انتخابات فارس برگزار خواهد شد.