شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ایران#تهران

چیزهایی که از ستاره استقلال نمی دانید/ دقیق مثل ساعت و عاشق شیشلیک!

ستاره فرانسوی استقلال، خودش را کاملا با ایران وفق داده و از زندگی در تهران لذت می برد.

چیزهایی که از ستاره استقلال نمی دانید/ دقیق مثل ساعت و عاشق شیشلیک!

استقلال درحالی بعد از سال ها انتظار موفق شد سال قبل قهرمان لیگ شود که یکی از ستاره های این تیم کوین یامگا مهاجم فرانسوی این تیم بود. یامگا فصل قبل ۱۰ گل برای استقلال زد و بهترین گلزن این تیم بود. در این فصل هم آبی ها برای تکرار قهرمانی حساب ویژه ای روی کوین باز کردند و او هم با گل ۳ امتیازی که به مس کرمان زد، نشان داد چه مهره تاثیرگذاری برای تیمش است. شاید خیلی از خارجی هایی که در این سال ها به فوتبال ایران آمدند، به دلیل اینکه نتوانستند خودشان را با زندگی در ایران وفق دهند و یا حتی ارتباط خوبی با همبازیان و مربیان خود برقرار کنند، موفق نشدند کیفیت فنی خودشان را در فوتبال ایران نشان دهند و خیلی زود کشور ما را ترک کردند. برعکس این قضیه اگر به وضعیت تمام خارجی هایی که در ایران موفق بودند نگاه کنیم، متوجه می شویم که آن ها هم با اطرافیان خود ارتباط  خوبی برقرار کردند و هم توانستند با شرایط زندگی در ایران و به خصوص تهران خودشان را وفق دهند. آنطور که مشخص است کوین یامگا هم از آن دسته بازیکنانی است که خودش را کاملا با ایران وفق داده و از زندگی در تهران لذت می برد. در این گزارش می خواهیم مواردی از زندگی شخصی و خصوصیات اخلاقی کوین یامگا را بازگو کنیم که در نوع خودش جالب است.  

ارتباط خوب با همبازیان  

کوین در این مدتی که در ایران حضور دارد، به خوبی توانسته با همبازیان و مربیان خود ارتباط خوبی برقرار کند و  با بازیکنان استقلال رفیق شده است. همین موضوع هم باعث شده تا این بازیکن در تیم جا بیفتد و به خوبی با سایر بازیکنان هماهنگ شود و از همان اولین بازی اش برای استقلال بدرخشد. البته کوین موقع تمرینات یا بازی بسیار جدی است ولی به موقع اهل بگو بخند و شوخی هم است..

مشکلی با زندگی در هتل ندارد

کوین از پارسال تا الان در هتل زندگی می کند و از زندگی در هتل راضی است. یامگا به همراه چند بازیکن دیگر استقلال که خانه ندارند، در هتل اسپیناس مستقر هستند و ظاهرا مشکلی هم با این قضیه ندارند.

چیزهایی که از ستاره استقلال نمی دانید/ دقیق مثل ساعت و عاشق شیشلیک!

علاقه مند به هواداران استقلال

بعد از بازی های خوب یامگا برای استقلال ، این بازیکن محبوبیت فوق العاده ای بین هواداران این تیم بدست آورده است. از آن طرف کوین هم علاقه زیادی به هواداران دارد و معمولا به درخواست طرفداران برای گرفتن عکس یادگاری نه نمی گوید. یامگا معمولا قبل از اینکه وارد سوئیت خود در هتل  شود، با صبر و حوصله کنار هوادارانی که قصد عکس گرفتن با او را دارند، می ایستد و با طرفداران عکسی به یادگار می گیرد.

کوین هنوز پدر نشده است  

همسر کوین یک خانم  فرانسوی است که در کشورش زندگی می کند. با این حال تا حالا چندین بار به ایران آمده تا کنار کوین باشد. نکته جالب اینجاست که یامگا فرزندی ندارد و هنوز طعم شیرین پدر شدن را تجربه نکرده است.  

عاشق تهران گردی

کوین از وقتی به ایران آمده توانسته خیلی از مکان های دیدنی تهران را ببیند. نکته جالب اینکه ستاره این فصل استقلال علاقه زیادی به تهران گردی پیدا کرده و از هر فرصتی برای دیدن مکان های دیدنی در پایتخت استفاده می کند و کلی خوش می گذراند. با توجه به شرایط تمرینی و مسابقات استقلال که به صورت کاملا فشرده برگزار می شود، یامگا هنوز فرصتی برای بازدید از شهرهای دیگر ایران پیدا نکرده است. با این حال اگر فرصتی به وجود بیاید، کوین علاقه دارد تا به شهرهای دیگر ایران هم سفر کند. لازم به ذکر است یامگا به همراه استقلال به چند شهر ایران از جمله شیراز، مشهد، اصفهان و ... سفر کرده ولی فرصتی برای گشت و گذار به وجود نیامده و او نتوانسته مکان های دیدنی سایر شهرهای ایران را ببیند.

چیزهایی که از ستاره استقلال نمی دانید/ دقیق مثل ساعت و عاشق شیشلیک!

علاقه شدید به شیشلیک  

یامگا در این چند ماهی که در ایران حضور دارد، غذاهای مختلف ایرانی را امتحان کرده و شدیدا هم به این غذاها علاقه مند شده است. کوین همچنین علاقه زیادی به رستوران رفتن دارد و اگر فرصتی داشته باشد، حتما به رستوران های مختلف تهران سر می زند. او همچنین به انواع کباب های ایرانی علاقه مند شده و شیشلیک را خیلی دوست دارد.

دقیق مثل ساعت

یامگا زندگی بسیار منظم و دقیقی دارد و از بدقولی بدش می آید. امکان ندارد که با او قرار داشته باشید و او به موقع در محل قرار حاضر نشود. همچنین سوئیت او در هتل هم بسیار تمیز و کاملا مرتب است و ستاره استقلال از شلختگی اصلا خوشش نمی آید.

یاد گرفتن زبان فارسی

یامگا در طول این مدتی که در استقلال حضور دارد توانسته بعضی از اصطلاحات مربوط به فوتبال را به فارسی یاد بگیرد و یکسری کلمات محاوره ای مثل انشاالله ، سلام، خداحافظ، ممنونم و ... را هم بلد است و به کار می گیرد.