شهر خبر

فیروزی: ادارات کل استان‌ها خط مقدم کار وزارتخانه هستند

فیروزی: ادارات کل استان‌ها خط مقدم کار وزارتخانه هستند

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و‌جوانان تاکید کرد: استان‌ها خط مقدم کار وزارتخانه هستند و نگاه و تلاش ما تقویت ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها است و در همین راستا مدیران کل استان‌ها باید اختیار کامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ برنا فیروزی در نشست مدیران کل استان‌ها با بیان این مطلب افزود: از مدیران انتظار می‌رود که در قامت بلند ظاهر شوند و ظرفیت مدیریتی خودشان را افزایش دهند و هر آنچه در توان دارند در مسیر پیشرفت ورزش استان مربوطه قدم بردارند.

سرپرست معاونت توسعه و‌مدیریت منابع انسانی با اشاره به مدت کوتاه حضورش در وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: در این مدت حضورم با مشکلات و مباحث استان‌ها آشنا شدم و در این مدت بارها در این خصوص جلساتی در وزارتخانه داشتیم و برخی از مشکلات اجتناب ناپذیر است و قوانین باید اصلاح شود و برخی دیگر نیز مربوط به خود وزارتخانه است که در تلاش هستیم موانع و‌مشکلات استان‌ها را کاهش دهیم.

برنا فیروزی به رویکرد هم‌افزایی در این معاونت اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های مدیران کل استانها جای تقدیر دارد و باید همکاری دو سویه وجود داشته باشد و در مدت چند ماه حضورم سعی کردم رویکرد هم افزایی را در این معاونت تقویت کنم تا با همکاری استانها و همکاران ستادی وزارتخانه به اهداف بلند و‌ کوتاه مدت دست پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه محدودیت منابع همواره در تمامی مقاطع وجود دارد خاطر نشان ساخت: مشکلات همواره از گذشته تا به امروز در ادارات وجود داشته است در همین راستا مدیران خودشان را مشغول این مباحث نکنند و رو به جلو حرکت کنند.

سرپرست معاونت توسعه و‌مدیریت منابع با اشاره به شرایط کرونا که در کشور چند سالی حاکم بود افزود: پدیده ای به اسم کرونا وارد کشور شد و با تصمیم ستاد کرونا و به جهت سلامتی ورزشکاران سالن های ورزشی تعطیل شد ما دستورالعملی برای چگونگی تجهیز و نگهداری سالن‌های ورزشی در دوران کرونا نداشتیم.

فیروزی ادامه داد: مدیران استان‌ها متولی ورزش هستند و دارای مسئولیت پس در همین راستا مدیر کل نباید سکوت اختیار کند بلکه باید از همه‌ی کسانیکه به نوعی نقشی در ورزش کشور دارند مطالبه‌گر باشد.

وی به افتتاح پروژه‌های ورزشی در کشور اشاره کرد و افزود: نباید تکمیل و افتتاح پروژه‌ها را به دقایق پایانی موکول کنیم و پروژها و سالن‌های ورزشی را در شرایط مناسب و زمانیکه تکمیل نهایی شدند و بدون رسیدن به دقیقه نود افتتاح و‌ در اختیار خانواده ورزش و علاقمندان قرار دهیم.

فیروزی تصریح کرد: فصل آینده نشست تخصصی مدیران کل استانها و معاونین توسعه منابع ادارات کل استانها را خواهیم داشت تا در این نشست ویژه تر به مباحث و مشکلات استانها رسیدگی شود.

انتهای پیام/