شهر خبر

احتمال حضور مربی تیم ملی کشی آزاد در ترکیه؛ هدایت تیم فرنگی برعهده رمضانی و میکائیلی

احتمال حضور مربی تیم ملی کشی آزاد در ترکیه؛ هدایت تیم فرنگی برعهده رمضانی و میکائیلی

اینطور که پیداست احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از حضور در مسابقات جهانی بلگراد، هدایت تیم دانشجویان را در ترکیه برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پایان مسابقات جهانی 2022 که 19 تا 27 شهریور در بلگراد برگزار می‌شود، پیکارهای جهانی کشتی دانشجویان نیز اوایل مهر ماه در ترکیه به انجام خواهد رسید که قرار است دو تیم آزاد و فرنگی ایران در این رقابت‌ها شرکت کنند.

از سوی فدراسیون دانشجویی و با هماهنگی فدراسیون کشتی، مربیان و کشتی‌گیران اعزامی به این رقابت‌ها انتخاب خواهند شد.

با توجه به اینکه نفرات برتر مسابقات جوانان جهان قرار است با نظر کادرفنی، احتمالا در مسابقات جهانی امید شرکت کنند و همچنین نفرات اول کشتی ایران هم درگیر مسابقات جهانی بلگراد هستند، سایر مدعیان اوزان دهگانه با نظر کادرفنی تیم ملی راهی این رقابت‌ها خواهند شد.

هدایت تیم کشتی فرنگی را در این رقابت‌ها مجید رمضانی و همچنین روح‌اله میکائیلی دو مربی سازنده کشتی مازندران و قم برعهده خواهند داشت. میکائیلی سال گذشته نیز سرمربی تیم ملی جوانان فرنگی بود که تیمش نایب قهرمان جهان شد.

به احتمال فراوان مسئولیت فنی تیم آزاد دانشجویان را نیز در این رقابت‌ها احسان امینی به عهده خواهد گرفت، مربی کرمانشاهی که اکنون عضو کادرفنی تیم ملی آزاد بزرگسالان است.

انتهای پیام/