شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت ورزش#وزارت ورزش و جوانان

فرهادیان: افراد بازنشسته می‌توانند در هیئت‌های ورزشی فعالیت کنند/ جلسات شورای برون مرزی هفتگی می‌شود

فرهادیان: افراد بازنشسته می‌توانند در هیئت‌های ورزشی فعالیت کنند/ جلسات شورای برون مرزی هفتگی می‌شود

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان گفت: بحث بکارگیری بازنشسته‌ها در هیئت‌های ورزشی اصلاح خواهد شد و افراد با تجربه می‌توانند در این هیئت‌ها فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آرش فرهادیان در دومین روز همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به استاندارد سازی باشگاه‌های ورزشی سراسر کشور برای اولین بار اظهار داشت: این ساختار پس از تایید توسط وزیر ورزش و جوانان، ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص رتبه بندی و نرخ بندی باشگاه‌های ورزشی گفت: نرخ بندی باشگاه‌ها در گذشته به استان ها واگذار شده بود که آنها هم با دقت با توجه به آمایش استانی که داشتند، نرخ نزدیک به واقعیت را اعلام می کردند، ولی از امسال نرخ پس از پایان رتبه بندی از سوی دولت و وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

فرهادیان با اشاره به اهمیت جلسات شورای برون مرزی گفت: پیشنهاد ما به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزاری هفتگی شورا بود که مورد تایید قرار گرفت و در صورت برگزار نشدن یک جلسه، حتما جلسه فوق‌العاده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات اثربخش در خصوص بازنگری اساسنامه فدراسیون‌ها، آیین نامه هیئت های ورزشی و دستورالعمل های موجود گفت: در جلساتی که با سازمان بازرسی کل کشور و تغییراتی که در آیین نامه ها داشتیم، بحث بکارگیری بازنشسته ها در هیئت‌های ورزشی رفع خواهد شد و افراد با تجربه می‌توانند در هیئت‌های ورزشی فعالیت داشته باشند.

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها تصریح کرد: همچنین در حال ایجاد تغییرات در بخش منع بکارگیری از افراد با سابقه کمتر از 5 سال براساس آیین نامه شرایط اختصاصی افراد و نامزدها (آیین نامه رسالت و امانت) هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که با حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و پولادگر بتوانیم با بکارگیری افراد باتجربه بیشترین تاثیر را در حوزه ورزش داشته باشیم.

 

انتهای پیام/