شهر خبر

عباس‌پور:

امروز بخشی از اقتدار ایران مرهون دستاوردهای دفاعی کشور است

امروز بخشی از اقتدار ایران مرهون دستاوردهای دفاعی کشور است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله عباس‌پور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در دیدار از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع طی سخنانی، اظهار داشت: مشاهده دستاوردهای دفاعی بیانگر این واقعیت است که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دیگر دستگاه‌هایی که در مسیر موفقیت هستند، برای ایران اسلامی ایجاد افتخار کردند.

وی بیان کرد: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده و به فضل الهی امروز وزارت دفاع، کشور را در موقعیت و جایگاهی قرار داده که قدرت‌های بزرگ نظامی را نگران کرده است.

عباس‌پور تصریح کرد: روزی صنعت دفاعی قادر به تولید ۷۰ نوع محصول بود و امروز علی رغم همه محدودیت‌ها این صنعت با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی قادر به تولید ۸۰۰ نوع محصول در حوزه دفاعی است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز قدرت دنیای بلوک شرق محصولات صنعت دفاعی ایران را خریداری می‌کند، گفت: این موضوع نشان دهنده توفیقات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه تولید تجهیزات و تسلیحات نظامی و دفاعی است.

وی با تقدیر و سپاس‌گزاری از مجموعه دست‌اندرکاران دفاعی، افزود: خدا محوری، انجام کارها به صورت اعتقادی، حاکمیت فرهنگ شهادت، روحیه بسیجی و جهادی حرکت کردن در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از مؤلفه‌های مهم پیشرفت صنایع دفاعی کشور است.

عباس‌پور با بیان اینکه توفیقات وزارت دفاع با محدودیت‌های منابع مالی و در شرایط تحریم حاصل شده است، گفت: در این زمینه دولت و مجلس وظیفه دارند در حد اعلا، منابع مالی صنعت دفاعی کشور را تأمین کنند تا همچنان صنعت دفاعی کشور در مسیر خلاقیت، ابتکار و نوآوری بوده و اقتدار روزافزون را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.