شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#شبکه یک

سه انتصاب جدید در شبکه‌ یک سیما/ مجید هاشمی فرا به شبکه یک برگشت!

سه انتصاب جدید در شبکه‌ یک سیما/ مجید هاشمی فرا به شبکه یک برگشت!

شبکه‌یک مدیران جدید گروه‌های "معارف"، "فرهنگ‌، تاریخ و هنر" و مدیر "آرشیو" خود را شناخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ طی حکمی از سوی میثم مرادی بیناباج، مدیر شبکه‌یک سیما، مجید هاشمی‌فرا به سمت مدیریت "گروه معارف اسلامی"، حجت احمدی‌زر به سمت "مدیریت گروه فرهنگ، تاریخ و هنر" و محمد علیزاده قمصری به سمت "مدیریت آرشیو" منصوب شدند.

 مجید هاشمی‌فرا ، که به سمت مدیریت گروه "معارف اسلامی" منصوب شده است، دارای مدرک کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی تلویزیون از دانشکده صداوسیما است و تاکنون مشاور معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما، معاون مرکز همایش‌های بین‌المللی، مدیرکل پخش و نظارت شبکه‌های یک و پنج، مدیر تامین شبکه آموزش، مدیر اخبار و برنامه‌های سیاسی معاونت برون مرزی، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در امارات متحده عربی و ... بوده است. وی تهیه‌کننده و کارگردان برنامه‌هایی در شبکه یک، سه، پنج و آموزش بوده است.

 در حکم انتصاب هاشمی‌فرا آمده است: انتظار می‌رود علاوه بر اهتمام به اجرای سندتحول سازمان و ماموریت شبکه ضمن بازمهندسی و اتخاذ ایده‌های نو و هنرمندانه، بهره‌گیری بیش از پیش از محضر مراجع عظام، علما و کارشناسان فاضل و مجرب هم‌افزایی با ظرفیت‌های عظیم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تقویت حضور تفکر عمیق دینی و انقلابی در ابتدای زنجیره تولیدات، در تعالی محتوایی و کیفی و اثربخشی پیام در برنامه‌های شبکه اهتمام ورزید و برنامه‌های موثری در ترویج مکتب حیات‌بخش اهل بیت علیهم‌السلام بخصوص در موضوعات روز و مبتلا به جامعه در حوزه‌های فردی، اجتماعی و سیاسی اسلام طراحی و تولید گردد.

 حجت احمدی‌زر ، که به سمت مدیریت گروه "فرهنگ، تاریخ، هنر" منصوب شده، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صداوسیما است و تا کنون، مدیریت شبکه جهانی امام رضا علیه‌السلام، عضویت در شورای عالی فیلمنامه معاونت استان‌ها و مسوولیت در گروه فیلم و سریال شبکه خراسان رضوی را بر عهده داشته است. او تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه‌های مستند، نویسنده فیلمنامه فیلم‌های داستانی و همچنین سردبیر برنامه‌های تلویزیونی بوده است.

در حکم انتصاب احمدی‌زر آمده است: انتظار می‌رود علاوه بر اهتمام به اجرای همه ارکان سند تحول؛ سه رکن اصلی رسالت سازمان صدا و سیما، ضمن بازمهندسی و تعالی محتوایی و کیفی برنامه‌ها، این گروه پرچم‌دار هویت‌محوری مبتنی بر زیست‌بوم متکثر و متنوع ایران اسلامی در دوره تحولی شبکه یک باشد.

حجت احمدی زر

 محمد علیزاده قمصری که به سمت مدیریت آرشیو شبکه منصوب شده است؛ دانش آموخته دانشگاه صدا و سیما و دانشجوی دکترای علوم ارتباطات است.

وی پیش از این، سردبیر و دبیر سرویس‌های اجتماعی و فرهنگی در خبرگزاری دانشجو و باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناس رسانه، کارشناس برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی رادیو و ارزیاب برنامه در ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) بوده است.

حفظ و نگهداری علمی منابع، مجموعه‌سازی گنجینه ارزشمند آرشیو شبکه‌یک و پشتیبانی از منابع تولیدی و تامینی از جمله ماموریت ایشان در حکم انتصاب است.

محمد علیزاده قمصری

در پایان این حکم‌ها به طور جداگانه از زحمات و تلاش خالصانه مدیران پیشین این بخش‌ها؛ آقایان محمدباقر تورنگ، گروه "معارف اسلامی"، امیر محمدی، گروه "فرهنگ، تاریخ و هنر"، و محمدباقر ایزدی مدیر "آرشیو" شبکه‌یک، تقدیر و تشکر شده است.

انتهای پیام/