شهر خبر

سازمان ورزش در بستری عمومی آماده پاسخگویی به سوالات مردمی است

سازمان ورزش در بستری عمومی آماده پاسخگویی به سوالات مردمی است

با برپایی میز خدمت در مصلای تهران، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش به همراه معاونین خود، از نزدیک به سوالات شهروندان و چالش های مطرح شده، پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا،  روز جمعه؛ 4 شهریور ماه، مسئولان این سازمان با برپایی«میز خدمت» در مصلای تهران و حضور در کنار نمازگزاران تهرانی، از نزدیک پای واگویه های مردم در حوزه ورزش شهروندی نشستند و با استماع مشکلات و چالش های مطرح شده از منظر شهروندان، به سوالات مختلف پاسخ دادند. 

دستیار شهردار تهران:

سازمان ورزش شهرداری تهران، آماده پاسخگویی است

سید سعید صدرزاده دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی نیز با حضور در این محل، از آمادگی سازمان ورزش در بستری کاملا عمومی، غیر اختصاصی و غیرگزینشی به منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان تهرانی، استقبال کرد. 

  صدرزاده افزود: 8 ماه است که شهرداری تهران در نماز جمعه ، میز خدمت را برپا کرده است و معاونت های مختلف حضور پیدا کردند. ما ابتدا از مردم نامه می گرفتیم ولی بعد از انجام کارهای کارشناسی به این نتیجه رسیدم که همانجا؛ یعنی سر میز، مشکلات مردم را حل کنیم. حالا این اقدام را در مورد سازمان ورزش نیز در نظر گرفتیم تا پاسخگوی مطالبات شهروندان و کارکنان باشند.

وی ادامه داد: با برپایی این میز خدمت در فضای نماز جمعه و حضور مدیرعامل و معاونین سازمان،آمادگی کامل برای پاسخگویی به ابهامات، معضلات و ایرادات وجود دارد و مطالبه گران می توانند جمعه هفته آینده؛ 11 شهریور ماه  نیز از این امکان استفاده کنند. 

به گفته صدرزاده، پس از سازمان ورزش، سایر سازمان های تابعه نیز برای استقرار میز خدمت در نماز جمعه حاضر می شوند.

انتهای پیام/