شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش

قراب: عملکرد وزیر ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی می‌کنم/ تصمیمات سجادی خوب بوده است

قراب: عملکرد وزیر ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی می‌کنم/ تصمیمات سجادی خوب بوده است

پیشکسوت استقلال به تمجید از عملکرد سید حمید سجادی پرداخت.

جواد قراب، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درباره حضور حمید سجادی روی صندلی مدیریت ورزش ایران و عملکرد یک ساله او در راس وزارت ورزش ورزش و جوانان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: باید از زحمات او بابت حضورش روی صندلی مدیریت و خدماتش از روز اول تشکر کنم. سجادی مدیری از جنس ورزش است.

وی در ادامه اظهار داشت: جوانی‌ام را در ورزش سپری کردم. هم او را می‌شناسم و هم خاطرات خوبی با او دارم. تا امروز تمام تلاش خود را انجام داده و وقتی اوضاع ورزش را بررسی می‌کنم به شرایط خوبی برمی‌خوریم. عملکرد سجادی را تا این لحظه مثبت می‌دانم.

پیشکسوت فوتبال افزود: وقتی اوضاع ورزش خوب است باید هم از سجادی تعریف کرد. همان‌طور که گفتم عملکردش را تا این لحظه پسندیده‌ام. او برای استقلال هم تصمیمات خوبی را اتخاذ کرد. از او البته خواهش می‌کنم مردم و هواداران را به صورتی ویژه زیر نظر بگیرد. اگر وزیر با تصمیماتی چون همین انتخاب هیات مدیره آرامش را به تیم‌های تهرانی تزریق کند قطعا ماحصلش خوب خواهد بود.

قراب گفت: شرایط اقتصادی آن‌چنان خوب نیست و بارها گفته‌ام که مشاورین خوب باید به آقای سید ابراهیم رئیسی کمک کنند تا با حل مشکلات، حال مردم خوب شود. با اوج‌گیری استقلال و پرسپولیس قطعا حال مردم هم خوب می‌شود و امیدوارم با تصمیماتی که گرفته می‌شود این مساله رخ دهد.

وی عنوان کرد: همان‌طور که گفتم امیدوارم تصمیماتی که سجادی می‌گیرد باعث آرامش هواداران شود. او می‌تواند در این راه از نظرات پیشکسوتان هم استفاده کند هرچند که اعتقاد دارم تصمیمات خود او می‌تواند با نشان دادن عیارش به باشگاه‌های تهرانی کمک کند.

انتهای پیام/