شهر خبر

قلی‌بیگی: می‌خواهیم یزدی‌ها را خوشحال کنیم

قلی‌بیگی: می‌خواهیم یزدی‌ها را خوشحال کنیم

بازیکن تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد گفت: باید سعی کنیم با ارائه نمایش خوب باعث خوشحالی یزدی‌ها شویم.

سجاد قلی‌بیگی، بازیکن تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط خود اظهار داشت: چند روزی است که به تیم اضافه شده‌ام. بازیکنان تیم تمرینات خود را پشت سر گذاشته‌اند و من هم پیش از این تمریناتم را داشتم. شرایط تیم خوب است و من هم تلاش می‌کنم خودم را به تیم برسانم.

وی درباره کار با سعید اخباری سرمربی جوان چادرملو هم گفت: متاسفانه افتخار این را نداشته‌ام که با آقای اخباری کار کنم اما هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی بسیار خوب هستند و امیدوارم خیلی چیزها یاد بگیرم.

قلی‌بیگی درباره جداییش از قائمشهری‌ها افزود: با نساجی یک فصل دیگر قرارداد داشتم اما قصد داشتم به تیمی بروم که فرصت بازی پیدا کنم. خوشحالم که پارسال زیر نظر ساکت الهامی توانستیم جام بیاوریم.

وی در مورد مدعیان قهرمانی در لیگ برتر نیز عنوان کرد: تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی هستند. گل گهر و مس هم فوتبال خوبی ارائه می‌دهند.

قلی‌بیگی در ادامه گفت: تیم تازه تاسیس است و کار سختی داریم اما نفرات خوبی اضافه شدند. تجربه لیگ یک ندارم و باید دید چه اتفاقی می‌افتد. اخبار این لیگ را دنبال کرده‌ام و می‌دانم رقابت‌ها فشرده است و سخت. هدف‌گذاری؟ اول باید سعی کنیم با ارائه نمایش خوب باعث خوشحالی یزدی‌ها شویم و در ادامه نتایج خوب هم کسب کنیم.

وی درباره اینکه آیا هفته اول در قم میزبان هستند افزود: محل بازی‌های‌مان مشخص نیست اما امیدوارم در خود یزد بازی کنیم و هواداران‌مان فرصت مشاهده بازی را پیدا کنند.

انتهای پیام/