شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#استانی#دولت سیزدهم

دولت سیزدهم مشکلات کشور را به تحریم‌ها گره نزده است/در سفرهای استانی بیش از دو میلیون درخواست مردمی ثبت شده

دولت سیزدهم مشکلات کشور را به تحریم‌ها گره نزده است/در سفرهای استانی بیش از دو میلیون درخواست مردمی ثبت شده

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت سیزدهم مشکلات کشور را به تحریم‌ها گره نزده است، گفت: در سفرهای استانی رییس جمهور بیش از دو میلیون درخواست مردمی ثبت شده که نشان از احیای امید و اعتماد مردم توسط دولت سیزدهم است..

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سومین روز از هفته دولت به عنوان نماینده دولت صبح جمعه با استقبال حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی وارد بجنورد شد و برنامه‌های خود را از گلزار شهدای آن شهر شروع کرد.

با حضور حجت الاسلام صالحی در خراسان شمالی  ۱۱۷ طرح با اعتبار ۲۲۳۰ میلیارد ریال از جمله خط انتقال آب از سد شیرین‌دره به بجنورد افتتاح شد و دو طرح با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دیدار با حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: دولت مردمی آیت الله رئیسی تمام قد در راستای حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد ‌و‌ این تکلیف و اهتمام دولت است.

حجت الاسلام احمد صالحی افزود: وقتی نگاه دولت معطوف به مردم باشد به نوعی اتصال با اقیانوس غیر قابل احصا و غیر قابل شمارش ظرفیت‌ها برای رسیدن به موفقیت‌هاست. تمام ظرفیت‌ها توسط دولت آیت‌الله رییسی به منصه ظهور رسیده است و در بازدیدهای میدانی از استانهای کشور به تمام مشکلات و مطالبات مردم واقف شده‌ایم بنابراین برای حل این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با شرکت در نماز جمعه بجنورد در سخنرانی پیش از خطبه‌ها بیان داشت: در سفرهای استانی رییس جمهور بیش از دو میلیون درخواست مردمی ثبت شده که نشان از احیای امید و اعتماد مردم توسط دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر اینکه نباید خدمات مدیران دستگاه‌های اجرایی را نادیده گرفت و در قبال خدمات مدیران از مرز انصاف گذشت، افزود: در ادوار مختلف دولت های نظام شاهد خدمات شایسته مدیران هستیم، لذا باید قدردان خدمات مدیران در طول تاریخ انقلاب اسلامی باشیم.

حجت الاسلام صالحی گفت: مقام معظم رهبری تأکید داشتند مسئولان از موانع سرِ راه خود با مردم سخن بگویند، چون مردم به خوبی درک می‌کنند.

وی همچنین اضافه کرد: دولت سیزدهم مشکلات تحریم ها را با مشکلات کشور گره نزده، و پیگیری دولت برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف به صورت مستمر ادامه دارد به طوری که واحد‌های تولیدی و کارخانجات به چرخه تولید برگشته است.

در ادامه حجت الاسلام احمد صالحی در منزل یکی از شهدای معظم و یکی از جانبازان معزز بجنوردی از خانواده‌های ایشان دلجویی کرد و گفت: همه مسئولین در دولت مردمی آیت الله رئیسی، با الگو گرفتن از راه نورانی شهدا در مسیر خدمت به مردم تلاش مضاعفی را خواهند داشت.

سپس حجت الاسلام احمد صالحی با حضور در میزهای ارتباط مردمی تشکیل شده توسط دستگاه‌های اجرایی و ادارات کل بجنورد با تعدادی از مردم ملاقات حضوری کرده و دستورات لازم در راستای رفع مشکلات ایشان صادر کرد.

در پایان نماینده دولت و رئیس مرکز ارتباطات مردمی حجت الاسلام احمدی با حضور در برنامه تلویزیونی گزارشی ضمن قدردانی از همراهی کامل استاندار در طی برنامه‌های انجام شده، از عملکرد یکساله دولت در حوزه ارتباط مردم بیان داشت.

انتهای پیام/