شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

توضیح مربی آلومینیوم درباره عکس جنجالی قبل از بازی با پرسپولیس

توضیح مربی آلومینیوم درباره عکس جنجالی قبل از بازی با پرسپولیس

مربی تیم فوتبال آلومینیوم توضیحاتی درباره عکس جنجالی از چمن ورزشگاه امام خمینی اراک ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه شروع بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر تصویری از وضعیت چمن مقابل یکی از دروازه‌های ورزشگاه امام خمینی منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرده است. بر اساس این عکس، چمن یکی از دروازه‌ها به شکل عجیبی کوتاه شده و زمین دارای پستی و بلندی است.

اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم اراک در این خصوص گفت: اولاً که در تفکرات سرمربی تیم ما و همچنین اعضای کادر فنی آلومینیوم چنین مسائلی جایی ندارد که بخواهیم بابت گرفتن امتیاز یک بازی دست به چنین اقداماتی بزنیم. چون مبحث پیرامون محوطه جریمه و دروازه‌بانی است باید بگویم که دروازه‌بان تیم‌ها در آن قسمت از زمین اصلاً مشکلی ندارند مگر بخواهند مقابل ضربه پنالتی بایستند.

توضیح مربی آلومینیوم درباره عکس جنجالی قبل از بازی با پرسپولیس
عکسی که گفته می‌شود مربوط به ورزشگاه امام خمینی است

وی افزود: قبل از شروع مسابقات امسال سازمان لیگ با بررسی وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد زمین چمن باید مقداری بزرگ‌تر شود تا به استاندارد لازم برسد و پیش از فصل پیمانکار مجموعه اقدامات لازم را انجام داد و با تغییر جایگاه یکی از تیر دروازه‌ها مقداری از زمین دچار مشکل شد. این مسئله مربوط به امروز نیست و قبل از دیدار با هوادار تغییرات در آن قسمت از زمین چمن صورت گرفته است.

مربی دروازه‌بانان آلومینیوم اراک تصریح کرد: این نکته را هم نباید فراموش کنید که فوتبال دو نیمه است. اگر یک نیمه دروازه‌بان حریف در آن دروازه بازی کند طبعاً نیمه دیگر را دروازه‌بان تیم ما در آن زمین بازی خواهد کرد و اگر هر مشکلی باشد برای دروازه‌بان تیم ما نیز وجود دارد. با این وجود انتظار می‌رود شاهد یک بازی خوب از سوی دو تیم باشیم و امیدوارم مطرح کردن این مسائل پیش از مسابقه روند حرفه‌ای این دیدار را تحت تاثیر قرار ندهد. همکاران ما در باشگاه آلومینیوم اراک به خصوص مدیرعامل باشگاه تا بامداد امروز در ورزشگاه پیگیری آماده‌سازی تمام قسمت‌های استادیوم بوده و زحمات شبانه‌روزی این عزیزان نباید با پخش یک فیلم به فضای مجازی زیر سوال برود.