شهر خبر

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:

به خاطر مردم تفاوت سلیقه‌های سیاسی را کنار بگذاریم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر سلیقه‌ای داریم و از هر گروهی که هستیم کمک کنیم و در خدمت به مردم همه این تفاوت سلیقه‌ها را کنار بگذاریم.

اعتمادآنلاین|

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شامگاه پنجشنبه پس از نشست جمع‌بندی نظارت ستادی از استان لرستان با حضور در میان روحانیون استان گفت: استان لرستان از ظرفیت‌های مادی و نیروی انسانی برای حل مشکلات برخوردار است، در برنامه ۵ ساله هفتم که از سال ۱۴۰۲ شروع می‌شود و قبل از آن اعتبارات و بودجه بسته می‌شود که علت سفر من به این استان نیز همین مسئله بود.

به گزارش ایلنا، رئیس قوه مقننه تاکید کرد: هر سلیقه‌ای داریم و از هر گروهی که هستیم، با وجود اینکه می‌‌دانیم در جبهه انقلاب بیش از تعداد انگشتان دست سلیقه متفاوت داریم، باید کمک کنیم و در خدمت به مردم همه آنها را کنار بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر ۱۶ استاندار لرستان طی حدود ۴۰ سال و تغییر مدیریت استان در هر دو سال و نیم  عنوان کرد: با این سرعت تغییر در مدیریت نمی توان شاهد سیاست گذاری های موثر و ایجاد تحول در بخش‌های مختلف باشیم. 

وی با بیان اینکه اگر ما به خودمان رحم نکنیم کسی به ما رحم نمی‌کند گفت: هر کسی که روحیه من را می‌شناسد می‌داند که اگر مخالفین من کار بلد باشند روی کار می‌گذارم و آنها را رشد می‌دهم و به آنها کار واگذار می‌کنم در عین حالی که می‌دانم با سلیقه سیاسی من مخالف هستند، ۴۰ سال اینگونه کار کردم و نمونه‌ای نیست که بیاورید و بگویید قالیباف این کار را نکرده است.

قالیباف افزود: قبلا انتقاد می شد که چرا یک استاندار برای لرستان از خود استان تعیین نمی‌شود و اکنون که استاندار از خود شما است همه جمع شوید و ثابت کنید که اگر از این استان، استاندار انتخاب شود رشد اقتصادی شما بهتر می‌شود.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: باور کنید مشکلات این استان که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید با وحدت، همدلی و دوستی برطرف می‌شود. در سطوح ملی، محلی و حوزه شهرستان‌ها وقت بگذارید و کار کنید، مطمئن باشید و تردید نکنید که یک سال آینده آثار آن را می‌بینید.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در حین بازدید از مناطق مختلف همه از جمله استاندار مشکلاتی را مشاهده کردیم که برای حل‌شان باید بیش از این انسجام و همدلی داشته باشیم و برخی اختلافات را کنار بگذاریم تا خداوند به کار و تلاش ما برکت بدهد و ان شاءالله مشکلات مردم را حل کنیم