شهر خبر

رونالدو همچنان به فکر فرار از منچستر یونایتد

رونالدو همچنان به فکر فرار از منچستر یونایتد

کریستیانو رونالدو می خواهد در لیگ قهرمانان بازی کند و ژرژ مندس تلاش می کند برای او یک تیم مناسب پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ژرژ مندس به هر شکل ممکن در حال تلاش است تا کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان امسال را از دست ندهد. در حال حاضر او در حال مذاکره با ناپولی است. دو طرف در ابتدای ماه آگوست صحبت های ابتدایی را انجام دادند و طی ساعات اخیر تماس هایی بین ناپولی و ژرژ مندس برقرار بود.

خط حمله ناپولی تاکنون در بازار تقویت شده و نیاز چندانی به مهاجم جدید ندارد. به همین دلیل مندس می تواند این مشکل را با کمک برای فروش احتمالی ویکتور اوسیمن حل کند. یکی از راه حل ها، انتقال اوسیمن به منچستریونایتد، تیم فعلی رونالدو خواهد بود تا جانشین ستاره پرتغالی شود.

مذاکرات بین طرفین جدی نشده است. در واقع مندس امروز با ناپولی تماس جدیدی گرفته تا وضعیت را دنبال کند اما پارتنوپی میل چندانی نشان نداده است. ناپولی حساب زیادی روی اوسیمن باز کرده و فقط در صورت یک پیشنهاد بسیار بزرگ حاضر به فروش او است و چنین پیشنهادی تا این لحظه نرسیده است. انتقال اوسیمن به منچستر یونایتد اصلا آسان نخواهد بود؛ مخصوصا که آنها قصد دارند رقم بالایی را برای آنتونی خرج کنند. بایرن مونیخ هم علاقه زیادی به اوسیمن دارد اما فعلا همه چیز در حد یک ایده یا پیشنهاد است.

ژرژ مندس همچنان به تلاش خود برای یافتن یک تیم در لیگ قهرمانان برای رونالدو ادامه می دهد. آنها با میلان هم تماس گرفته بودند تا همین استراتژی را پیاده کنند؛ فروش رافائل لیائو و ورود رونالدو. با این حال میلان هرگز قصد فروش لیائو را ندارد و هرگز از چنین چیزی استقبال نمی کند. ژرژ مندس با تیم های زیادی در سطح اروپا تماس برقرار کرده که چلسی، مارسی و اسپورتینگ لیسبون از آن جمله اند.

257 251