شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#آجرلو

میثم منیعی:

خط حمله استقلال وحشتناک شده است/ اقدامات آجرلو برای باشگاه تبعات دارد/ حضور یک بازیکن برای ساپینتو غنیمت است

هافبک سابق آبی ها اعتقاد دارد استقلال روی قدرت بالای خط حمله خود نتیجه گرفته است.

 خط حمله استقلال وحشتناک شده است/ اقدامات آجرلو برای باشگاه تبعات دارد/ حضور یک بازیکن برای ساپینتو غنیمت است

میثم منیعی درباره بازی استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: پیروزی بسیار دلچسبی بود و دومین ۳ امتیاز به حساب استقلال واریز شد. به هر حال امسال فصل متفاوتی است و همه تیم‌ها حسابی انگیزه دارند. سطح لیگ امسال بالا است و همه با انرژی مقابل استقلال قرار می‌گیرند. به مرور زمان استقلال به وحدت تیمی و تاکتیکی خواهد رسید تا بتواند قهرمانی دوم را به دست آورد.

وی درباره روند فنی ساپینتو در ۲ هفته اخیر گفت: بازیکنان زیادی به تیم امسال اضافه شده‌اند و قطعا در زمینه تاکتیکی نیاز به زمان وجود دارد تا ساپینتو بتواند همه توانش را نشان دهد. به نظرم تا این لحظه خلاقیت بازیکنان بیشتر تاثیرگذار بوده و با کمک آن امتیاز گرفته‌ایم.

هافبک چپ اسبق آبی‌پوشان درباره پست خود در تیم فعلی عنوان کرد: استقلال امسال با شیوه‌ای متفاوت بازی کرده. از سمت چپ و راست، آبی‌ها کمتر حمله کرده‌ند و بنای کار بیشتر روی بازی مستقیم بوده. دلیل آن هم خط حمله وحشتناک استقلال است که قدرت زیادی دارد. احساس می‌کنم به دلیل همین بازی مستقیم، استقلال از جناحین کمتر حمله کرده است.

منیعی درباره انتخاب بهترین بازیکن استقلال در زمین گفت: همه بازیکنان در قواره استقلال بازی کردند و همه خوب بازی کردند. نمی توانم یک نفر را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کنم.

او در خصوصو درخشش قایدی گفت: او بازیکنی سرعتی است و با ورودش روند را تغییر می‌دهد. حضور او در استقلال غنیمت است و از این بابت خوشحالم.

پیشکسوت آبی‌پوشان در پایان تصریح کرد: از روزی که آقای آجورلو روی صندلی مدیریت نشسته، تمام تلاشش را کرده تا حق استقلال را بگیرد. حقی که در بخش های مختلف سال‌ها از استقلال گرفته شده. این مساله قطعا برای استقلال تبعات دارد. امیدوارم هواداران از آقای آجورلو حمایت کنند. صدا و سیما جز پخش زنده از برنامه‌های دیگر هم درآمد دارد و به نظر می‌آید در این زمینه لجبازی صورت گرفته که امیدوارم ماجرا ختم به خیر شود.