شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#عملکرد#استان#قم/#اجرای#طرح#آمایش#طور#صددرصدی

عملکرد دولت در استان قم/ اجرای ۱۶ طرح آمایش به طور صددرصدی در استان

عملکرد دولت در استان قم/ اجرای 16 طرح آمایش به طور صددرصدی در استان

استان قم همزمان با هفته دولت، پروژه های مختلفی را در دستور کار داشته که نشان دهنده اقدامات گسترده دولت سیزدهم در نخستین سال فعالیت خود در استان قم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، با روی کار آمدن دولت سیزدهم و فعالیت مدیران جهادی در استان، شاهد اقدامات گسترده ای در زمینه های مختلف بودیم که در شامل بخش های مختلف می شود.

عدالت در برنامه ها و توسعه مباحث عمرانی در شهر و روستا در دستور کار دولت بوده، به گونه ای که تمامی برنامه ریزی ها در این مسیر رقم خورده است.

یکی از برنامه های انجام شده طی یک سال گذشته، تکمیل سیستم پایش تصویری استان و نصب 20 دوربین نظارتی جدید بود که انجام و با این اقدام در راستای کنترل ترافیک و خدمات رسانی امدادی و اورژانسی تلاش شد.

اجرای طرح آمایش 16 دیگر پروژه های دولت سیزدهم در استان قم بود که صد در صد اجرایی شد.

از دیگر برنامه های دولت در استان قم در حوزه بهداشت و درمان بود که بیمه سلامت رایگان ویژه اقشار آسیب پذیر انجام شد که در این طرح 12 هزار نفر مشمول طرح قرار گرفتند.

پذیرش، نگهداری و طرد اتباع غیرمجاز استان نیز انجام که 10 هزار نفر مشمول آن شدند که ساماندهی و جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع خارجی به کشور، حفظ امنیت و جلوگیری از اشتغال اتباع غیر مجاز از نتایج و دستاوردهای آن بود.

همچنین اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از مادران ایرانی نیز در راستای تعیین تکلیف فرزندان مشمول طرح انجام شد.

از دیگر اقدامات، راه اندازی شناسنامه ملی سند به منظور پیگیری از جعل اسناد در مکاتبات بود که انجام و بازپش گیری اراضی دولتی واگذار شده جهت تامین زمین طرح های مسکن دولت در دستور کار قرار گرفت.

خبرنگار: سید مهدی حسینی

انتهای پیام