شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تکواندو

تکواندو نونهالان آسیا؛ پسران و دختران ایران قهرمان شدند

تکواندو نونهالان آسیا؛ پسران و دختران ایران قهرمان شدند

در پایان رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا، چهار ایرانی به عنوان بهترین‌های مسابقات انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پرونده چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا که  از روز چهارشنبه 2 شهریورماه با حضور 213 تکواندوکار از 25 کشور در هوشیمینه ویتنام آغاز شده بود، امروز با کسب 12 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز و قهرمانی نمایندگان کشورمان در مجموع مسابقات به پایان رسید.  

در بخش دختران، تیم کشورمان با کسب 7 مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از کره‌جنوبی و ازبکستان به مقام قهرمانی رسید و در بخش پسران نیز نمایندگان کشورمان موفق به کسب 5 مدال طلا و 2 نقره و قهرمانی مسابقات شدند. قزاقستان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و ازبکستان هم سوم شد.

در پایان این مسابقات، شهره خلج‌زاده و کوروش رجلی سرمربیان تیم‌های دختران و پسران کشورمان به عنوان بهترین مربیان مسابقات انتخاب شدند. حنا زرین کمر و امیرمحمد نصیر احمدی نیز با کسب مدال طلای مسابقات به عنوان بهترین تکواندوکاران بخش دختران و پسران رسیدند.

امیرمحمد نصیر احمدی در وزن 41- کیلوگرم، محمدحسین تقی پور در وزن 57- کیلوگرم، امیرعباس قنبرزاده در وزن 37- کیلوگرم، رادین زینالی در وزن 61- کیلوگرم، ساسان درزی در وزن 65- کیلوگرم،  زهرا فلاح در وزن 33- کیلوگرم،  فاطمه باقرزاده در وزن 41- کیلوگرم، ساینا علیپور در وزن 51- کیلوگرم، پرنیان نوری در وزن 44- کیلوگرم، دینا بابارحیم  در وزن 55- کیلوگرم، فاطمه اسکندرنیا در وزن 59- کیلوگرم و حنا زرین کمر در وزن 59+ کیلوگرم مدال طلا گرفتند؛ نیما عبداللهی در وزن 33- کیلوگرم، روژان گودرزی در وزن 47- کیلوگرم و ایلیا شهبازی نماینده وزن 65+ کیلوگرم صاحب نقره شدند و باران جمال لیوانی برنز گرفت.

انتهای پیام/