شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لرستان#مجلس#رئیس مجلس

قالیباف در شورای اداری لرستان مطرح کرد؛

مشکلات لرستان مایه شرمندگی است/ پیگیری امور با روحیه جهادی

مشکلات لرستان مایه شرمندگی است/ پیگیری امور با روحیه جهادی

خرم آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه مشکلاتی که طی این دو روز با برخی از آنها در لرستان روبرو می‌شدم به جز شرمندگی چیزی نمی‌توانستیم بگوییم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری لرستان با عرض سلام به مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان لرستان، گفت: لرستان، استانی است که نمادی از مکتب قرآنی و فرهنگ اهل بیتی را در خود داشته و سابقه طولانی در فرهنگ و تمدن دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا و ایثارگران این استان، روحانیت معظم و بزرگ استان همچون حضرت آیت الله العظمی بروجردی، حضرت آیت الله کمالوندی، حضرت آیت الله طاهری خرم آبادی، حضرت آیت الله شاهرخی خرم آبادی و همه شهدای این استان از جمله شهید بروجردی بیان کرد: این استان از دو نعمت بزرگ برخوردار است، یکی منابع انسانی با آن عمق فرهنگی و تمدنی که برای اسلام و مکتب اهل بیت و ایران عزیز مایه افتخارند و یکی هم فرصت‌ها و منابع طبیعی خدادادی که در این استان وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم همه دست به دست بدهیم و کمک کنیم و سختی‌هایی که امروز مردم عزیزمان در این استان تحمل می‌کنند و مایه خجالت بنده به عنوان خدمتگزار آنها در مجلس هست را رفع کنیم.

وی ادامه داد: در مواجهه با مشکلاتی که در این دو روز با برخی از آنها روبرو می‌شدم به جز شرمندگی چیزی نمی‌توانستیم بگوییم و این وظایف همه ما را سنگین‌تر می‌کند و بدون شک باید خواب را از چشم همه ما بگیرد و با روحیه جهادی توأم با برنامه ریزی، همدلی، محبت و گذشت برای این مردم عزیزمان کار کنیم.

خبر در حال تکمیل است...