شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس#نخست وزیر#فلسطین

حماس خواستار مجازات عاملان ترور نافرجام «ناصرالدین الشاعر» شد

حماس خواستار مجازات عاملان ترور نافرجام «ناصرالدین الشاعر» شد

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خواستار پیگیری و مجازات عاملان ترور نافرجام معاون نخست وزیر اسبق فلسطین شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در بیانیه‌ای خواستار مجازات کسانی شد که قصد ترور «ناصرالدین الشاعر» معاون نخست‌وزیر اسبق فلسطین (اسماعیل هنیه) را داشتند و نسبت به خطر نادیده گرفتن این پرونده هشدار داد.

حسام بدران تاکید کرد: عدم تعقیب عاملان سوء قصد معاون نخست‌وزیر اسبق فلسطین مذموم و ناپسند است و این اقدام پیامدهای جدی را به همراه دارد و نشان دهنده تلاش مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین برای فرار از تعهد خود مبنی بر مجازات عاملان این سوء قصد است.

وی در ادامه تاکید کرد: بیش از یک ماه است که هیچ یک از عاملان سوء قصد به جان «ناصرالدین الشاعر» به قوه قضائیه معرفی نشده است، ما  از مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم بدون تعلل و تأخیر در برابر مسئولیت خود بایستند و همه دست اندرکاران این جنایت را  بدون هیچ قید و شرطی مجازات کنند.

 

حدود یک ماه گذشته دو فرد مسلح ناشناس قصد ترور «ناصرالدین الشاعر» معاون نخست‌وزیر اسبق فلسطین (اسماعیل هنیه) را داشتند، اما گلوله به پای او اصابت کرد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس به ترور ناصر الدین الشاعر واکنش نشان داد و خواستار تحقیق فوری در مورد این ترور نافرجام شد.

بر اساس بیانیه جنبش حماس که ترور نافرجام این شخصیت آکادمیک و ملی حاکی از آن است که برخی به دنبال ایجاد ناامنی و حذف شخصیت‌های سرشناس فلسطینی برای خدمت به دشمن صهیونیستی و اهداف و برنامه‌های آن هستند.

انتهای پیام/