شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرقت مسلحانه

انهدام باند سارقان مسلح در بم/ متهمان در کمترین زمان بازداشت شدند

انهدام باند سارقان مسلح در بم/ متهمان در کمترین زمان بازداشت شدند

دادستان بم گفت: در پی رخداد چند مورد سرقت مسلحانه و به عنف طی روزهای گذشته در بخش دهبکری شهرستان بم در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، بهنام جعفری‌زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی رخداد چند مورد سرقت مسلحانه و به عنف طی روزهای گذشته در بخش دهبکری شهرستان بم دادستانی در کمترین زمان ممکن دستورات لازم را جهت شناسایی و دستگیری سارقان مسلح  صادر کرد.

وی افزود: با تلاش جدی شبانه روزی و بی وقفه نیروی انتظامی شهرستان بم و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی توسط پلیس آگاهی شهرستان و استان روز گذشته محل اختفاء سارقین در بم و حوزه های مجاور شناسایی و نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم بیان کرد: سارقین که شامل چند مرد و یک زن بودند با اطلاع قبلی و به صورت مسلحانه در منازل برخی از شهروندان حاضر و اقدام به سرقت به عنف طلاجات، احشام و... می‌کردند.

وی با بیان اینکه این اقدامات باعث ایجاد جو نامناسب و رعب و وحشت بین همشهریان شده بود، گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و تحت هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد امنیت شهروندان به مخاطره بیفتد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم هشدار داد: برخورد قاطع و جدی قضایی  در انتظار این مجرمین و مرتکبین جرائم خشن خواهد بود.

انتهای پیام/511/