شهر خبر

باقرزاده: بانوان ورزشکار باید تحت حمایت بیشتری قرار بگیرند

باقرزاده: بانوان ورزشکار باید تحت حمایت بیشتری قرار بگیرند

نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: نقشی که بانوان می‌توانند در ورزش ایفا کنند را هیچ کس نمی‌تواند منکر شود. باید بانوان تحت حمایت بیشتری قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، فضل الله باقرزاده در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان مدال آور بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: اتفاق خوبی است که سکان ورزش کشور در دست یک شخص ورزشی است. از دید من انتخاب یک وزیر ورزشی از اقدامات خوب دولت بود چون ورزش را لمس کرده و با مشکلات آگاه است.

وی گفت: ورزش بانوان اهمیت بالایی دارد.اگر چین در مسابقات مختلف قهرمان می‌شود ۶۰ درصد مدالهای این کشور برای بانوان است بنابراین نقشی که بانوان می‌توانند در ورزش ایفا کنند را هیچ کس نمی تواند منکر شود. نقش دختران ایران نیز در عرصه‌های ورزشی شاهکار است‌. حمایت از این دختران توسط دولت بسیار اهمیت دارد.نقش بانوان را در جامعه کم نبینید. حرکت اعظم بختی در حاشیه بازی‌های کشورهای اسلامی همه را تحت تاثیر قرار داد. ما نیاز به حمایت دولت داریم به ویژه از نظر  مالی فدراسیون‌ها باید اقناع شوند.

 باقرزاده خاطرنشان کرد: هیچ پدیده‌ای مثل ورزش نمی‌تواند کشور ما را در دنیا معرفی کند. پس باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

انتهای پیام/