شهر خبر

مخالف سعودی، سفارت عربستان در بیروت را تهدید به حمله کرد

مخالف سعودی، سفارت عربستان در بیروت را تهدید به حمله کرد

یک مخالف سعودی که در حال حاضر در بیروت زندگی می کند، مسئولان سعودی را تهدید کرد که در صورت تعرض به خانواده اش، به سفارت عربستان در لبنان حمله می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، یک مخالف سعودی که در حال حاضر در بیروت زندگی می کند، مسئولان سعودی را تهدید کرد که در صورت تعرض به خانواده اش، به سفارت عربستان در لبنان حمله می کند.

بر اساس این گزارش، در فایل صوتی پخش شده یکی از مخالفان سعودی به نام «علی هاشم» که در حال حاضر ساکن بیروت است در شبکه های اجتماعی تهدید کرد که در صورت هرگونه تعرض به خانواده‌اش، سفارت عربستان در لبنان را هدف قرار خواهد داد.

وی افزود: هر کس به یکی از اعضای خانواده من نزدیک شود، هیچ یک از کارمندان سفارت عربستان زنده نمی‌ماند و من کاری را انجام می دهم که قبل از من هیچ کس دیگری انجام نداده است و همه افراد در سفارت را نابود خواهم کرد و شما به خوبی توانایی‌های مرا می‌دانید.

این مخالف سعودی خطاب به «ولید البخاری» سفیر عربستان در بیروت گفت: لبنان امارتی از عربستان نیست که خواستار استرداد من به ریاض شود، قانون اساسی لبنان به ما اجازه می دهد آزادانه نظر خود را بیان کنیم و از ما حمایت می کند.

گفتنی است، این مخالف سعودی حدود یک ماه پیش از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود که به دلیل مخالفت من با جنگ یمن و مطالبه ‌گری برای احقاق حقوق شیعیان عربستان، فرزندانم در عربستان تحت محاصره قرار گرفته و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند.

وی گفت: رژیم سعودی تصور می‌کند که با اقداماتش مرا از انجام این کار منصرف می کند، اما باید بگویم که من، امروز برای سرنگونی رژیم آل سعود قوی‌تر و مصمم تر هستم.