شهر خبر

واکنش حماس به انتشار تصاویر زن صهیونیست در مسجدالاقصی

واکنش حماس به انتشار تصاویر زن صهیونیست در مسجدالاقصی

حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «حازم قاسم» سخنگوی حماس امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌ مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی شده است.

وی افزود: اصرار رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست به هتاکی علیه مسجد الاقصی، نشانگر بی‌حرمتی آن‌ها به همه دولت‌ها و ملت‌های عربی است.

همچنین شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی گفت که هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی یک زن صهیونیست به صورت نیمه برهنه، اقدامی بسیار تحریک آمیز و چالش برانگیز است؛ چرا که اگر حمایت نظامیان صهیونیست نبود او جرأت چنین کاری را نداشت و انتشار تصاویر نیمه برهنه در مکان مقدس و عبادتگاه بی سابقه بوده است.

گفتنی است، انتشار تصویر نیمه برهنه شهرک نشین زن صهیونیست در محوطه مسجدالاقصی موجی از خشم و عصبانیت را در میان فلسطینیان و امت های اسلامی و عربی در پی داشته است.