شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#غزه#پیام#رهبر#جهاد#اسلامی#مردم

پیام رهبر جهاد اسلامی فلسطین به مردم غزه

پیام رهبر جهاد اسلامی فلسطین به مردم غزه

یکی از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در زندان های رژیم صهیونیستی خطاب به شهروندان غزه پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، بسام السعدی از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در زندان های رژیم صهیونیستی خطاب به شهروندان غزه پیامی را صادر و تاکید کرد که شما طلایه دار ملت فلسطین، امت عربی و اسلامی و همه انسان های آزاده هستید.

در این پیام که موسسه اسیران و شهدای فلسطینی «مهجه القدس» آن را منتشر کرد، آمده است: سلام و درود بر شما ساکنان قهرمان و مبارز غزه، رحمت و مغفرت خداوند برای فرماندهان شهدا و تمامی زنان، کودکان و سالخوردگان شهید. شما ساکنان غزه عزیز طلایه دار ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی و تمامی آزادگان جهان هستید، خوشا به حال شما که تا حد امکان به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل می‌کنید، درود بر شما که در راه خدا و برای عزت و بزرگی این ملت و امت، از ارزشمندترین چیزها گذشتید که این نشان از وطن‌دوستی، دین‌دوستی و پیوند عمیق شما با ملت، اسرا و سرزمین و مسئله فلسطین دارد.

وی عنوان کرد: از درگاه خداوند بزرگ خواستاریم وحدت بین شما برقرار کرده و زخم‌هایتان را التیام بخشد و خیر و برکت دنیا و آخرت را نصیبتان گرداند، چرا که شما از ذخایر ملت و امت هستید.

گفتنی است، بسام السعدی در اوایل ماه آگوست در اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد. وی ۶۲ ساله و یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری است.