شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#معلمان

شرایط رتبه‌بندی برای معلمان بازنشسته چیست؟

نوری وزیر آموزش‌وپرورش ضمن توضیحاتی در خصوص رتبه بندی معلمان، خاطرنشان کرد: حقوق بازنشسته‌ها بر اساس میانگین دو سال آخر حقوق و مزایایشان تعیین می‌شود و به طور طبیعی اکثر همکاران مهرماه بازنشسته می‌شوند.

ایران

به گزارش تازه‌نیوز، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در مورد شرایط رتبه‌بندی برای معلمان بازنشسته گفت: بازنشسته‌ها می‌توانند پس از دو سال از قانون رتبه‌بندی استفاده کنند.

به نقل از جماران، یوسف نوری در خصوص وضعیت رتبه‌بندی معلمان گفت: رتبه‌بندی یکی از مهم‌ترین اقدامات سند تحول بنیادین بود و در حال اجرا شدن است.

این مطالب را هم ببینید:

وی با اشاره به این که همکاران آموزش‌وپرورش در سایت رتبه‌بندی ثبت‌نام کرده و در حال بررسی هستند، گفت: رتبه‌بندی کیفیت آموزش و صلاحیت حرفه‌ای معلمان را ارتقا می‌دهد.

نوری افزود: بخشی از پرداختی رتبه‌بندی از 36 شهریور 1400 تا 9 ماه واریز شده است.

وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: حقوق بازنشسته‌ها بر اساس میانگین دو سال آخر حقوق و مزایایشان تعیین می‌شود و به طور طبیعی اکثر همکاران مهرماه بازنشسته می‌شوند.

نوری با اشاره به این که از تاریخ فوق تا کنون یک سالِ حقوق و مزایای بازنشسته‌ها محاسبه می‌شود، در خصوص پیشنهاد عده‌ای به این قشر که فعلاً دست نگه دارند تا بتوانند از حقوق و مزایای دو سال استفاده کنند، گفت: بازنشسته‌ها می‌توانند پس از دو سال، از این قانون استفاده کنند.